1 aylık değişimim

Konusu 'Öncesi-Sonrası (Before-After) Bölümü' forumundadır ve Murat32 tarafından 12 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Murat32
    Offline

    Murat32 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    image.jpeg Başlangıç:
    1.80 boy
    82 kilo

    1 ay sonrası
    1.80 boy
    79 kilo diyet uygulamadım sadece ekmegi azalttım şekeri yok denilecek kadar çok azalttım bir değişiklik varmı arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum
     
  2. Murat32
    Offline

    Murat32 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bir yorumu olan yokmu arkadaşlar
     
  3. mevsres
    Offline

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    517
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    1 Aya göre güzel değişim.

    Yalnız bu tarz resimlerde önceki halin sola, sonraki halin sağa koyulur. Sanırım ters yapmışsın. :)
     
  4. Murat32
    Offline

    Murat32 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah fazla bilgim yok bidahakine öyle yaparım yeni kayıt oldum zaten foruma
     
  5. blacktox
    Offline

    blacktox Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Güzel gelişim kolay gelsin ;)
     
  6. Murat32
    Offline

    Murat32 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim saol
     
  7. Murat32
    Offline

    Murat32 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
  8. thekingsong
    Offline

    thekingsong Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    sevkini kirmak ist4mem ama pek bir fark yok hit antremanlari artirmalisin
     
  9. Murat32
    Offline

    Murat32 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah yorumun için sağol şu beldeki ve göğüsteki yağları Nasıl eritebilirim bir fikrin varmı ??
     
  10. cs!!!
    Offline

    cs!!! Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    göğüslerimiz seninle aynı ya jinekomastisin yani sadece ameliyatla geçen , yada benim gibi vicudun yağları sadece göğüs ve göbekte toplanıyo olabilir göbeğinde aşırı yumuşaksa ki jinekomasti olmanda iyidir :) ancak çok sağlam sporla yağ yakıp kas kazandıkça düzelicek
     
  11. ottontw
    Offline

    ottontw Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    1 ayda şortuda değiştirmemişin :D
     
  12. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Spor salonlarina falan gittinmi?
     

Sayfayı Paylaş