1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

1 Aylık Değişim.

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve HellBlooD tarafından 5 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Kararı Sizler Verin... İlk 3 Resim 1 Ay Öncesine Ait.
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]





    Bunlarda Yeni :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    Evet Nasıl Gidiyor Sizce :) ???
     
  2. cey__cey
    Offline

    cey__cey Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    gögüslerde bir simetri bozukluğu var sanki.
     
  3. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    1 ay ıcın nasıl bır yorum yapmamızı beklıyorsun?..
     
  4. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Yoo Bi Problem Yok
     
  5. moqqlass
    Offline

    moqqlass Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    1 ayda hiçbirşey belli olmaz :D en az 7 ay.
     
  6. skilful
    Offline

    skilful Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    469
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    sitedeki modlar sabrediyor 2-3 aylık resımlere azda olsa gelişme oldugu için izin veriyorlar.
    ama 1 aylık resımler biraz abartı olmuş bırak gelişmeyi 1 ayda vücut daha ne olduğunu anca anlamıştır.
     
  7. gakkos
    Offline

    gakkos Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    636
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    tekstil
    Yer:
    istanbul
    çok acele etmişsin şu anda hiç bişi belli olmaz bir kaç ay daha geçsin yenile resimleri. ve bence resimler hep aynı makine ile ve aynı uzaklıtan ve aynı poz olarak çekersen dahada güzel anlaşılır olur.
     
  8. bruce123
    Offline

    bruce123 Yeni Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    0
    birşey yok daha ne bekliyorsun en az 7 - 8 ay
     
  9. Tormentorius
    Offline

    Tormentorius Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    0
    Bana da göğüslerde bir simetri bozukluğu var gibi geldi. İlk fotoğrafın açısından mı öyle duruyor?
    Aynı pozları çekip koyarsan daha guzel yorumlar yapabiliriz. İlk 3 foto'da belli olan kısımlar, son 2 foto'da belli olmuyor.
     
  10. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Ya Sanırım Sağ Göğsüm Sol a Oranla Daha büyük ama ççok küçük bi miktar 0.5 cm kadar.
    bu bi sorun yaratırmı arkadaşlar veya bi düzeltme yolu var mı ???
     
  11. moqqlass
    Offline

    moqqlass Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    olur böyle şeyler sporla ugraşanların sol tarafı daha cok gelişir genelde bendede var zamanla düzelir takma bu kdr kolay gelsin :D
     
    HellBlooD ve (silinen üye bunu beğendi.
  12. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Valla Düzelir İnş. Zamanla :)
     
  13. jacoop
    Offline

    jacoop Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kollar gelişmiş biraz onun dışında bi fark görmedim bende...bide benmde sağ göğsüm sola göre biraz daha yağlı bunun için ne yapmak lazım bilen varsa söylesin lütfen
     

Sayfayı Paylaş