1 aylık çalışma programı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve dogabalkis tarafından 6 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. dogabalkis
    Offline

    dogabalkis Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar.öncellikle ben kendi sitemizde bulunan fitness salonunda yaklaşık bir aydır çalışmaktayım.boyum 1.80 kilom 75 17 yaşındayım.bana spor programı ve yemek programı önerirseniz sevnirim.birde şu varki fazla kilolu olmamama rağmen biraz göbeğim var ve sağ gögüs kasım sola gör biraz az gibi bunları n şekild düzeltebilrim .yaş ilerledikçe otururmu acaba ? karın kası için çalışıyorum ama göbekten kurtulmadan karın kası çalışsam eritirmiyim ?
     
  2. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    o karın erimez 1 deri 1 kemik olup oyle sımsıkı karın yapcaksın o zaman fakat görüntü olarak degişebilir. gögüs konusu ikisinede eşit bas düzelir.karın kasıyla karın şekil alır.sen kosuncada karın erır amuda kalkıncada erır yanı bolgesel zayıflama dıye bısey yok sadece mekık cekerek o bölgeyı sekıllendırırsın
     
  3. HasanUtku
    Offline

    HasanUtku Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mali İşler
    Yer:
    İstanbul
    Karın kası mekik çekerek oluşur ama eğer göbekte yağlanma varsa gözükmez. Hem cardio yapacaksın hem de mide çalışacaksın. Cardio vücuttaki yağları eritir, mide çalışmanın nedeni ise eriyen bölgenin şekillendirilmesini sağlar. Eğer koşu bandında koşuyorsan 20 dakika içerisnde 3 dakika koşup 1 dakika yürü bu şekilde daha fazla kalori yakabilirsin. Ayrıca kalp sağlığı açısından da iyi gelir. Koşudan sonra da mide çalış mekik vs.
     

Sayfayı Paylaş