1. ay sonunda kafama takılanlar...

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve silentbreeze tarafından 17 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. silentbreeze
    Offline

    silentbreeze Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar selam.
    burda devamlı birşeyler soruyorum ve sizlerden (benden daha tecrübeli oldugunuz için) güzel cevaplar alıyorum. her geçen gün daha iyi oluyo. ancak yine bugun calışırken kafama takılan şeyler oldu.

    öncelikle benim sırt programımda barfiks var. ancak ben barfiks çekemiyorum.
    ayagımın altına büyük yastık falan koyup kendimi destekliyorum. o halde yarım yurum çekiyorum. bunun için ne yapmam lazım? aynen devam edeyim zamanla gelişir mi yoksa başka bir hareket mi yapayım?

    ikinci sorum agırlıklarla ilgili.
    bir ayım bitti. ancak birçok harekette dumbellar ile çalışırken kasın yandıgını ve az ya da çok zorlandıgını hissediyorum. bu sürecte ne yapmam lazım? agırlıgı ne zaman artırayım? ya da şöyle sorayım belli bi agırlıkla en fazla ne kadar süre antremanları yapayım?

    antreman sırasında hareketlerin yapılış hızının önemini merak ettim.
    ben yavaş yapmayı tercih ediyorum daha verimli diye düşünüyorum sizce nasıl olmalı?

    birde ilk aya göre daha fazla terliyorum ve su tüketimi epey arttı. bu sadece havalara mı baglı yoksa normal falanmı?

    biraz uzun oldu ama kusura bakmayın.
    şimdiden teşekkürler weightlifter
     
  2. boran90
    Offline

    boran90 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    192
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    barfiks yerine pull down yap bence barfiks yapabilcek duruma gelince barfiks yaparsın istersen.
    dumbellarla çalışırken kaslarının yandığını hissetmen lazım zaten yoksa gelişme olmaz. az ağırlıkla çalışmakta sana pek bişey katmaz.gerilimi çalıştığın kasta hissetmen lazım.
    hareketleri sindire sindire yap. hızlı hızlı indirip kaldırırsan kaslarda gerilim olmaz.
    mevsim yüzünden herkez çok terliyor.

    umarım yardımcı olmuşumdur
     
    volkankilicoglu bunu beğendi.
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Örneğin biceps yapıyorsan agırlıgı kaldırınca 1 sanıye beklet hemen ındırme kasılsın kasların orfda sonra ındır hemen kaldır ama kaldırıdkdan sonra 1 sanıye bekle kasların kasılsın önemlı olan dogru yapmak zaten.

    bende barfıks cekemıyorum kapıdan fılan asılıyorum alet olsa evde belkı zamanla asıla asıla ogrenırım ama oda yok onun yerıne one arm dumbbell rowing yapıyorum.
     
  4. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    [​IMG]
    Üyelik tarihi: Jan 2006
    Nerden: Londra
    Mesajlar: 3.860
    Teşekkür Etme: 2.267
    2.154 Mesajina 4.358 Defa Teşekkür edildi
    Tecrübe Puanı: 958 [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    [​IMG] Sabit Uyarı Kalıpları

    BAŞLIĞIN ÇÖP KUTUSUNA TAŞINMASI


    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    - Konu forum kurallarına aykırıdır

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi



    Not: Sorularınızın tamamı defalarca sorulmuştur.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş