1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

1.72 boy 82 kg, 2 ay bitti.Öneri ve Yorumlarınızı istiyorum.

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve cemal123 tarafından 9 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Sadece ağırlık antremanıyla yağ yakabilir miyim ?

  1. Evet.

    oy sayısı 15
    21,4%
  2. Hayır.Kardıyo şart.

    oy sayısı 55
    78,6%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 18 üye.
  1. cemal123
    Offline

    cemal123 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar 3. aya başladım.Biraz yağlanma ve fazla kilom var. Özellikle bel ve karın bolgesinde birikmiş durumda.Önerebileceğiniz hareket falan varmı?
    Yardım, yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

    Resimler ve ölçüler soğuktur.
    ÖLÇÜLER:

    Boy: 172
    Kilo: 82
    Yaş: 17

    Kol: 39 cm
    Bel: 95-96 cm arası
    Omuz: 125-127 cm arası
    Kalf : 42
    Göğüs: 106-107 cm arası

    BESLENME:
    Günde400 gr veya daha fazla tavuk göğsü tüketmeye çalışıyorum.
    Ekmeği olabildiğince azalttım ama 0 değil.
    Yağ olabildiğince azaltıltı.
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 9 Şubat 2012
  2. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Tigertugi, cemal123 ve bybadman bunu beğendi.
  3. onur1905
    Offline

    onur1905 Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bence ekmeği günde en fazla bi dilim ye şeker ve yağdan uzak dur o sporunuda yap o yağlanmalar gidiceğini sende görüceksin
     
    cemal123 bunu beğendi.
  4. cemal123
    Offline

    cemal123 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0

    5 ay önce 98 kiloydum.2 ay evde diyet sonrası spora başladım.
    Başlangıçta

    Bel: 105 cm
    Omuz: 117 cm
    Kol: 36cm
     
    Son düzenleme: 9 Şubat 2012
  5. flassy
    Offline

    flassy Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim yağlısın.Bence acilen kardioya başlaman lazım.bulku biraz abartmışsın
     
    cemal123 bunu beğendi.
  6. cagri2424
    Offline

    cagri2424 Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    göğüslerin kadın göğüsü gibi duruyo fotodan oalbılır ama bi doktora gornmenı tavsie ederm
     
  7. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Bence Yanılıyorsun : ) Yakından Çektiği İçin Öyle Duruyordur.
     
  8. cemal123
    Offline

    cemal123 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Fotoğrafı yandan çektiğim için öyle çıkmıs ayrıca hacimli bi göğüs daha nasıl durabilirki Sen hiç Mi Arnold resmi görmedin ???a32
    [​IMG]
     
    Runn3R ve karazaki bunu beğendi.
  9. The Genetic Freak
    Offline

    The Genetic Freak Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Antalya
    Aynen hacimsiz göğüsmü olurmuş... :D
     
    cemal123 bunu beğendi.
  10. Runn3R
    Offline

    Runn3R Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadasım gorunus itibariyle 5 ayda 16 kiloyu erittiysen bu sekilde devam et beldede incelmeye devam edersin sanırım....bende senin boyundayım yaklasık olarak ( 1.71'im sanırım:).....bel cevrem 89 cm....yaklasık 6 haftadır duzenli spora gidiyorum...75 kiloyum.....ilk başa göre bendede incelme oldu belde ama ölçmedim önceki degerimi bilmiyorum....

    Ekmeği bence sadece sabah kahvaltısında ye oda beyaz ekmek olmasın kesinlikle....kepekli, cavdar ya da tam bugdaylı ekmek ye...ben diger öğünlerde yemiorm ekmek...( her gece 5 te yatıorum uyku düzenim yok 2 öğünüm var :)......uykum düzende olsaydı bu süreç içinde sonuclar daha farklı olurdu belki neyse....

    Yeşil çay tüket ben yatmadna önce genelde 2 kupa içiorum bu günlerde....Sekeri hayatımdan cıkaralı baya oldu caya, nescafeye hiç bişeye şeker atmıyorum.....Kola kullanmıyorum 1.5 senedir....Alkol bu sürec icerisinde 1 kac sefer aldım....Alkol yağ yakma olayını kesinlikle baya kısıtlıyo bi yerde konu hakkında bi yazı okumustm baya derin :)

    Daha önce men's health de bitter cikolatanın yağ yakmaya etkisini okumustm ben spordan önce bazen su etinin stickslerden alıorm 49 kalori bi cubuk bitter olan nescafe ile yiyorum....var mı etkisi o kadar bilmiyorum...

    Kardiyo olayına gelince ben bu süreç içerisinde hiç adam gibi kardiyo yapmadım... Yalnız her zaman program olarak baslamadan önce 12-15 dakka intervallı kosum var ve 4 set karın hareketi vardı( yukarda arkdsın gostermıs oldugu dumbelle tek kolla yanlara esneme dedigi gibi baya etkili).....Ve haftada bazen 2 bazen 1 kez pilates yaptım....Pilates merkez bölgesi için çok etkili bi antreman yapma şansın varsa tavsiye ederim....

    Uzun bir yazı oldu kusura bakmayın...ne zmandır forumu okuyorum bende bişeyler karalamak istedim :)
     
    cemal123 bunu beğendi.
  11. jazz32
    Offline

    jazz32 Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    38
    Kadın göğsü gibi dedğin bir hastalık adı olur jinekomasti ki resimlerde benim gördüğüm jinekomastiyle alakası yok biraz araştır jinekomastiyi ondan sonra yorum yaparsın burda böyle laflar etmen yanlış sen jinekomasti görmemişsin ki arkadaşın jinekomastiyle alakası yok bilinçsiz yorum yapmayın!
    Saygılar.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:37 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:35 ----------

    Bence böyle laflara takılmamanı tavsiye ederim göğüslerin çok iyi duruyor.
     
    cemal123 bunu beğendi.
  12. halil98
    Offline

    halil98 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    cemal123 göğüslerde bölgesel olarak yağlanma var yüksek tekrarlı setler uygularsan faydalı olacağı kanaatindeyim.
     
  13. sharq
    Offline

    sharq Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Kol 39 cm değilgibi eminmisin 39 olduğuna?
     
  14. Değer Çakıl
    Offline

    Değer Çakıl Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence ağırlığı arttırmalısın özellikle göğüs çalışırken ve göğüs kafesini açman lazım yaşın küçük olduğu için ilerleyen yaşlarda göğüs kafesini açman çok zorlaşır.
     
  15. cemal123
    Offline

    cemal123 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Sıcakken 41e kadar çıkıyo.
     
  16. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    kolda cok yag gordum bunu olabildigince azaltmalısın diye düşünüyorum diger bölgeler gayet İyi 2 aya göre başarılar dilerim...
     
  17. gfbfatihhh
    Offline

    gfbfatihhh Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    fitness antremanlarından önce 4 km koş ( 10 km hızla ) koş ki antremandan önce günlük aldıgın karbonhidratı yakasın , fitnessda da vücut enerjiyi yağlardan alsın ben 1 ay evvel 93,5 dim bugün tam 86 yım belki daha az, önceden diyet yapmışlıgım vardı spor da yapıyodum buna rağmen kiloluydum son 1 aydır şekerle olan bütün bağımı koparttım , günlük yağ oranımda 10 gramı geçmez o da zeytin yağı zaten, bu kadar hızlı kilo vermemi kahvaltılarıma borçluyum , ekmeği 2 dilimden fazla yeme. sabahlarıda c vitmaini almaya çalış başta greyfurt ( ben 1 greyfurt birde portakaldan meyve suyu sıkıyorum her sabah kendime güzel bi karışım oluyo kahvaltıda iyi gidiyo )
     
  18. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    başlamadan önceki fotolarını ekle , ölçülerin kaçtı kaç oldu ,
     
  19. cemal123
    Offline

    cemal123 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Resim yokda eski mesajlarda belirttim eski ölçülerimi.
     
  20. mypyasin
    Offline

    mypyasin Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yazıyı nerden paylaşıyoruz bilginiz varmı
     

Sayfayı Paylaş