şu protein tozuna bi bakarmısınız ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve tunerboy tarafından 15 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
  2. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    hocan seni kazıklamış yani supplementler.com da sahte ürün olmaz.
     
  3. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    peki bizim yakınlarımızda bi avm var orda protein tozları satan bi ******i var ordan alsam sahte olma ihtimali varmı acaba ?
     
  4. mista
    Offline

    mista Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Ben güvendiğim web sitelerinden alıyorum. Dükkanlara pek güvenmem ama bu sitelerin suplement marketleride var oralardanda alıyorum.
     
  5. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    O Sitedeki Ürünler Orjinaldir. Hocan Sana Kazık Atmış
     
    Fth056 ve halil98 bunu beğendi.
  6. kirilenkoo
    Offline

    kirilenkoo Yeni Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    yazık yaa koskoca salon sahibi hocanın yaptıgına bak... ordan kazanacağı parayı şimdi kar olarakmı görüyor ... çok yazık..
     
    Fth056 bunu beğendi.
  7. Antony
    Offline

    Antony Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2012
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    556
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    Ordan-Burdan
    Arkadaslar sadece bu degıl neredeyse tum salon sahıplerı aynı seyı yapıyo adamların tek derdı para kazanmak kımse saglıgı falan dusundugu yok, salona daha yenı kayıt olmus ilk günü adamın, hemen hoca yanına yaklasır sana protein, amino vermemiz lazım falan dıye sokulur yanına, zaten bi ilk gün supplementler satmak için görürsün yanında dahada üyelügün bitene kadar gelmez yanına :) kac para dersın 260 lıra proteın 180 lırada amıno asite fıyat ceker (multıpower)...bizde malız ya hemen alırız zaten...kımse sormaz saglık sorunun varmı spor gecmısın varmı hiç umrunda bile olmaz adamın...adam kazancagı paraya bakar gerisi yalan onun için...Bizzat gözlerımle kulaklarımla defalarca şahit oldugum olaydır arkadaslar...
     
    Fth056 bunu beğendi.
  8. cmgnş
    Offline

    cmgnş Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2011
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    gaçmiş olsun kardeşim
     
    Fth056 bunu beğendi.
  9. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi ben bizim çocukları toplayıp bu hocanın salonunu yaksak haklımıyım haksızmıyım sizce ?
     
  10. jackmaldow
    Offline

    jackmaldow Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    293
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    LA / California
    Git konuş rencide et paranı geri versin açmadıysan.

    Yok yakma dumbelli kafasına geçir,barla üstünden geç.
     
  11. FedoR
    Offline

    FedoR Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2012
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    0
    insan bir ürünü almadan önce fiyat araştırması yapar sende de suç var.
     
    TeFo bunu beğendi.
  12. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    arkadaşım bir ürünü alırken araştır

    hocan sana bir şey dediğinde hemen uygulama.araştır.kafana yatsın öyle uygula.

    anapolonu amino asit diye satan mı dersin clenbuterolu yağ yakıcı masum bir şeymiş gibi satan mı dersin protein tozu diye nişasta satan mı dersin...neler neler var.
     
    onbir bunu beğendi.
  13. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0

    çok doğru demişsin belki böyle şeyler olmasa , maddi yerine manevi yönlü çalışsa hocalar ne şampiyonlar çıkar türkiyeden!
     
  14. Ahmt9
    Offline

    Ahmt9 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2012
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    bence sadece hocada değil sendede suç var ben supplement almadan once 50 sefer araştırdım ve gittim kendim mağazadan aldım hocam bana al dememişti ama ben araştırdım haa adam 160 liraya 2 kg var dedi ama baktım buldum şimdi mutluyum niye kendim aldım hata yaptımsada ceremesini cekerim hiç üzülmeden :)
     
  15. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Bizim Salon Hocası Netten Bulduğunuz Fiyata Size Satıyım Diyor. Para İşlerinde Biraz Daha Açık Gözlü Ol
     
  16. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    peki beyler ben şimdi kime güvenicem istanbuldayım mecidiye köyde cevahir avm de ****** var oraya gidip alsam acaba ürünün sahte çıkma şansı varmı sice ?
     
  17. dominic
    Offline

    dominic Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2005
    Mesajlar:
    560
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Vienna-Turkey
    sahte ürün imal eden bir yer yok arkadaşlar, malesef bunu spora yeni başlamış kişilerin pimpiriklenmesinden, salon sahiplerinin yeni başlamış üyelere bendeki ürün orjinal ama X yerden ve kişiden eczaneden alırsan sahte merdiven altı üretiyorlar demesinden çıkan fiksiyondan başka bişey değildir.

    zaten 35-40$ whey i 180-200 tl verip alıyorsunuz satan mağazaların bunu kullanılmış kutuları tekrar paketleyerek tekrar satacak bir durumu yok. herkez malı aynı ithalatçıdan alıyor !! en kötüsü aynı marka whey ingilterede üretilirken, diğeri amerikada üretiliyor olması..

    kendim üniversal amino 1900-(45tl) 3001(60TL), bsn sntra,110TL, nox plode 80TL, twinlab whey99TL gibi fiyatlardan vakti zamanında bulup kullandım daha aklıma gelmeyen onlarca marka ve ürünü daha önce defalarca kullandığım için ucuz bulup aldıklarımdan ambalaj, jelatin, paketlenme, karışım tat, koku gibi bir fark görmedim..

    güvenemiyorsanız en çok alış veriş yapılan yerleri tercih etmelisiniz.
     

Sayfayı Paylaş