şişlik ve göbekle ilgili sorum varr

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve eserim tarafından 15 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. eserim
    Offline

    eserim Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşarlar karnımızı düz şekle sokup ondann sonramı mekiğe başlamalıyız yoksa direk mekik olayına girmemiz gerekiyo bende göbek ve biraz şişlik var
    birde diyelim karnımızı düz kaslı bişekle soktuk şişlik yine meydana gelirmi şişlik ve göbek ayrı şeyler olduğunu düşünüyorum şimdiden teşk ederimmm
     
  2. estetik fenomen
    Offline

    estetik fenomen Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenileri:
    614
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Karın ve bel hareketlerini yapmadan kendi kendine düz bir karına sahip olamayacağın gibi mekik en temel hareketlerden biridir. Yüksek tekrarlarlı setlerle düzleşecek mide. Üstüne de bir kardiyo iyi olur. Egzersiz öncesi de bir beş dakika kadar ısınılmasını tavsiye ederim.
     
    eserim bunu beğendi.
  3. eserim
    Offline

    eserim Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şişlikde var bi de göbekle alakası olmayan ap ayrı bişe olduğunu düşünüyorum belkide yanılıyorum kaslar şişliği engeller mi peki ????
     
  4. acemi_42
    Offline

    acemi_42 Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Konya-Ereğli
    benim fikrim şu benim arkadaşım zayıf ve karın kasları muazzam diyebilirim çelik gibi adamın kaslar bende hafif göbek var beraber bi bulgur pilavı yedigimiz zaman 2 dk sonra hemen göbekler şişiveriyor..demek istediğimi anladın değilmi..
     
  5. eserim
    Offline

    eserim Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    süt muz pilav 2 yumurta sarısı yediğimde bende acaip şiş yapıyo çok rahatsız ediyor beni ama bunlarıda almam gerekiyo zayıfım ama göbekliyim :( çok zor durum bi yandan göbeği erit bi yandan kilo al sekiz bilinmeyenli denklem benim halim pztesi günü hastaheneye gidecem şişlik sorunu acaba başka bi n sebepten mi oluyor kalın bağırsak faln işevini yitirmiştir belki
     

Sayfayı Paylaş