şınav dumbbel squad

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve esesfrkn10 tarafından 29 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. esesfrkn10
    Offline

    esesfrkn10 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2012
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar ben uzun zaman şınav çekiyordum kaslarımı büyütmek için dumbbella çalışmaya başladım kütle ve hacim de bayağ etkisi oluyor ama şişmek te istemiyorum dumbbel yanında squad şınav dips barfşks gibi hareketleri yapsam kaslar nasıl etkilenir hacimmi alır parçalanırmı?bu sorulara gerekli yanıtlar çok az veriliyor.yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
     
  2. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    vg sporuna ilk başlandığında tabiki iyi beslenme iyi uyku ve antremanla bir kaç ay gelişim hızlı oluyor ve insan o günlerde sanıyorki böyle giderse Ronnie gibi olacağım ama zaman geçtikçe ölçü alma çok yavaşlıyor 1 cm alınca insan bayram edesi geliyor istesen bile tam bir bodyci zaten olamazsın onun için korkuya gerek yok
     
    Son düzenleme: 29 Nisan 2012
    themertyildiz bunu beğendi.
  3. esesfrkn10
    Offline

    esesfrkn10 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2012
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    yorum için sağolda başlarda hızlı gelişim olduğunu biliyorum ronnie gibi olmayacağımıda biliyorum zaten olmak istiyorum yazmadım.Ben bodyci olcam diye birşey yazdığğımıda göremiyorum.Galiba siz başka yere mesaj yazdınız benim sorduğum şınav çekiyordum dumbbela çok az hacim yapsam bunun yanında barfiks şınav felan çeksem kas üzerindeki etkisini sormuştum.
     
  4. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    iyide öyle bir yazmışsınızki şişmek istemiyorum falan yani bende öyle kolay değil şişmek diye belirttim sadece neyse dumbelllarının ağırlığına bağlı hacim alman tabi burada beslenme uyku düzeni motivasyonunda önemli öncelikle parçalama yapmak için hacim alman gerekli bunun için az tekrar çok ağırlık sistemi yapman gerekiyor sonra belli hacime ulaşınca çok tekrar az ağırlıkla parçalamaya başlarsın şınav barfix ilk başlarda aynı biraz hacim kazandırır sonra iş dayanıklılığa döner tabiki tüm bunları yapınca şu ölçüde olursun vücudun şu kadar gelişir diye tahmin yapmak zor bu senin genetiğine bağlı bir şey
     
    tech2, esesfrkn10 ve themertyildiz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş