Şuanki programımı yardımınızla düzenlemek istiyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve HecToR Tuning© tarafından 23 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. HecToR Tuning©
    Offline

    HecToR Tuning© Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2012
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Oto Mekaniker
    Yer:
    Yaban Hayatı
    Herkese merhabalar.Forumda açtığım konularda programımı belirttiğimde herkesin bu programın bana çok ağır olduğunu söylediğini gördüm.Benim fotoğrafıma ve imzamdaki ölçülerime bakarak yardımınızla şu programı gözden geçirelim diyorum.

    Programım;


    PAZARTESİ=Göğüs - Ön kol - Bilek - Karın

    SALI=Sırt - Omuz - Trapez - Arka kol - Bilek - Karın

    ÇARŞAMBA=Bacak - Calf - Karın

    PERŞEMBE=Göğüs - Ön kol - Bilek - Karın

    CUMA=Sırt - Omuz - Trapez - Arka kol - Bilek - Karın

    CUMARTESİ=Bacak - Calf - Karın

    PAZAR=Gelişmesini istediğim bölgeler + Karın


    bu şekilde çalışıyorum.Dinlenme zamanlarının olmadığının farkındayım.Onun için sizlerden yardım bekliyorum.Teşekkürler...
     
  2. rakkibeni
    Offline

    rakkibeni Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Daha yenisin ve vücudunu fazla zorladığın düşüncesindeyim ben. Tabi antreman şiddetini bilmediğim için net bir şey söyleyemeyeceğim.Gelişme sağlaman için bu programa göre beslenme ve DİNLENME faktörlerini iyi değerlendirmen lazım.Unutma kaslar dinlenirken gelişir.

    Kendine biraz zaman tanı ve 3 ay vg için az bir süre bence dinlenme süren en az 2 gün olmalı diye düşünüyorum.
     

Sayfayı Paylaş