1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Şu anki durumum evde yapcam

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve PharaohMT tarafından 14 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. PharaohMT
    Offline

    PharaohMT Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar ilk önce resimleri göstereyim.


    Yaz sonuna kadar salona gidemem evde yapacağım..Staj yaptığım için.

    1.İlk öncelikle karnımda olan yağlanmaların farkına varmışsınızdır...Onları nasıl eriteceğimi bir türlü bulamadım. Internet , fitness salonu vsvs. Bi türlü doğru hareketi yapamadım veya bulamadım sanırım.Mekik ve karın hareketleri karın kası yapıyomuş diye okudum, yağları eritmiyormuş.Özellikle 3. resimdeki gibi belin arka tarafı fena :(

    2.İki tane 8 kiloluk dumbell im var evde boş durmaması için biceps ve triceps dışında , göğüs veya sırt-kanat-omuz hareketi varmıdır yapabileceğim ? Biliyorum hafif gelicekler o bölgeler için ama maksat boş duanı allah sevmez hesabı.

    3.Evde , fitness kadar olmasada herhangi bi şekilde göğüs için neler önerirsiniz ?

    4.Genel olarak vücudumun şekli nasıl ? Yani kasları felan değil , genel yapısı. Kas yapsam üçgen falan olurmuyum acaba? Önceden 2 kere fitness salonu (toplam 7 8 ay) deneyimim var ama önceden sporlar yapdığım için bana sıkıcı gelmişti biraz...şimdi fitness a başladımmı çok azimli olacağım.

    5. Yeme şeklim sizce iyimi ? Kahvaltı genelde pek yapamam , nestle nesfit yerim en fazla evden çıkmadan önce. Yemeğe gelirsek ruşeymli-tam buğday ve kepek ekmeği yerim ekmel olarak.Bol bol tavuk yerim , adana-urfa gibi şeylere dokunmam , arada döner yerim , fastfooddan kesinlikle uzak dururum.Light süt alır ve içerim bol bol bide şu nestlenin light patlamış mısırı harika :D

    --Arkadaşlar söylediğim konular hakkında yardım ve önerilerinizi bekliyorum , yaz bitene kadar şu karnı bi düzelteyim.Amaç kas yapmak değil o bölgedeki yağları azaltıp , normal bi görünüme kavuşmak..

    Bu arada : Boy 1.86 ( 85 de olablir) , kilo 78.Saygılar

    p.s.resimler ektedir
     

    Ekli Dosyalar:

    • mt1.jpg
      mt1.jpg
      Dosya Boyutu:
      136,9 KB
      Görüntüleme:
      119
    • mt2.jpg
      mt2.jpg
      Dosya Boyutu:
      53,5 KB
      Görüntüleme:
      102
    • mt3.jpg
      mt3.jpg
      Dosya Boyutu:
      82,6 KB
      Görüntüleme:
      94
    • mt4.jpg
      mt4.jpg
      Dosya Boyutu:
      64,1 KB
      Görüntüleme:
      106
    • mt6.jpg
      mt6.jpg
      Dosya Boyutu:
      57,6 KB
      Görüntüleme:
      71
  2. metinozdmrr
    Offline

    metinozdmrr Yeni Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    evde istediğin kadar çalış 2 senede iyi sonuç alamassın bir an önce salona başlayıp ağda yaptırman gerek :)
     
  3. PharaohMT
    Offline

    PharaohMT Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dostum dediğim gibi kas yapmak değil amacım , karın tarafındaki yağları azaltıp normal gibi bi görünüme kavuşmak. Kıllara gelicne zaten lazer epilasyanu yaptırıyorum normalde , 2 seans gititm hatta ama 2 aydır gidemiyorum zaman olmadığı ve birazda para lazım olduğu için.
     
  4. animal17
    Offline

    animal17 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    nestlenin light patlamış mısırından vazgecmen gerekiyo :) ara öğünlerde meyve tercih etmelisin şeker kullanma (eczaneden tatlandırıcı hap alabılırsın 1hap=1klrden az ) gece yatarken yemek yeme :D 3-4 bardak yeşil çay iç (az bişey limon sıkarsan güzel olur :D ) ekmek 0la kemek ekmeği fln hiç bulaşma bunun dışında hergün en az yarım saat yürüyüş yap 2 ayda göbek gider :)
    ben prfesyonel biri değilim sadece kendi yaptımım prgramın özetini yazdım inşlh yardımcı olmuşumdur :)
     
  5. metinozdmrr
    Offline

    metinozdmrr Yeni Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Ozaman yapman gereken tek şey haftanın her günü kardiyo yapıp iyi beslenmen :)
     
  6. l3rutaL
    Offline

    l3rutaL Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Boyuna göre kilon gayet iyi. Göbek bölgen için yediğine içtiğine dikkat ediceksin. Abur cubur yeme şeker fazla tüketme arkadaşında dediği gibi mutlaka ama mutlaka her akşam 20-25 dk tempolu yürüyüş yap. Karın bölgen için önerebiliceğim hareketler bunlar; http://www.youtube.com/watch?v=cEvzL2exAxk aralarından bir kaçını seçip yap. Göğüs bölegi içinde bunlar; http://www.youtube.com/watch?v=vMn8-knC0NM bu dediklerimi uyguladınmı 2 ay sonra kendini tanıyamazsın.
     
    PharaohMT bunu beğendi.
  7. PharaohMT
    Offline

    PharaohMT Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim sonuca vardığım an bu mesaja ileteceğim ( minimum 1.5 ay) teşekkürler :)
     
  8. cagri2424
    Offline

    cagri2424 Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    ne karnındaki yağdan bahsediyon zaten çok zayıfsn onları eritmeye çalışırsan acayp zayıflarsın
     

Sayfayı Paylaş