Şok Antremanları(6 efsane Mr. Olympia'nın)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Rambo16 tarafından 28 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Rambo16
    Offline

    Rambo16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    1.146
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    La Paz
    Öncelikle herkese merhabalar.. Forumda ve diğer kaynaklarda sürekli kasları şaşırtmak gerktiğinden bunun kasları hızla büyüteceğinden bahsedilir..

    Bende Muscle&Fitness dergisinin 2011 temmuz sayısında okuduğum bir kaç şok antremanını sizlerle paylaşmak istedim..

    Lee Haney_

    Biceps Şok Antrenmanı
    EGZERSİZ SET Tekrar
    Barbell curl 3-4 6-8
    Preacher curl 3-4 6-8
    One-arm concentration curl 3-4 10-12

    Not: Tüm antrenman üçlü set şeklinde yapılacaktır-ilk egzersizin bir seti, ikincinin bir seti ve üçüncünün bir seti, round-robin stili. Ardından üçlü setin 3 veya 4turu için tekrar edin.Her üçlü setin sonunda 35-40 saniye dinlenin.


    Ronnie Coleman_


    Favori Triceps Şok antrenmanı
    EGZERSİZ
    SET Tekrar
    Seated one-arm dumbbell exsentension 3 12-15
    Seated two-arm dumbbell exsentension 3 12-15
    V-bar cable pushdown 3 12-15
    Lying EZ-bar extension 3 12-15


    Not:Bu antrenman tek bir dev set olarak yapılır: Her egzersiz sırayla, her seferde bir set,durmadan seri boyunca üç kez.



    Yararlanılan Kaynak: Muscle&Fitness Dergisi 2011 Temmuz sayısı
     
  2. Rambo16
    Offline

    Rambo16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    1.146
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    La Paz
    Lee Haney_

    Biceps Şok Antrenmanı
    EGZERSİZ SET Tekrar
    Barbell curl 3-4 6-8
    Preacher curl 3-4 6-8
    One-arm concentration curl 3-4 10-12


    Not: Tüm antrenman üçlü set şeklinde yapılacaktır-ilk egzersizin bir seti, ikincinin bir seti ve üçüncünün bir seti, round-robin stili. Ardından üçlü setin 3 veya 4turu için tekrar edin.Her üçlü setin sonunda 35-40 saniye dinlenin.


    Ronnie Coleman_


    Favori Triceps Şok antrenmanı
    EGZERSİZ
    SET Tekrar
    Seated one-arm dumbbell exsentension 3 12-15
    Seated two-arm dumbbell exsentension 3 12-15
    V-bar cable pushdown 3 12-15
    Lying EZ-bar extension 3 12-15

    Not:Bu antrenman tek bir dev set olarak yapılır: Her egzersiz sırayla, her seferde bir set,durmadan seri boyunca üç kez.



    Yararlanılan Kaynak: Muscle&Fitness Dergisi 2011 Temmuz sayısı


    (biraz karışık olmuştu düzenlemeye çalıştım yöneticiler ilk mesajın ardına ekleyebilirse sevinirim..)
     
  3. windyyTR
    Offline

    windyyTR Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    BİLGİ İŞLEM
    bunları hep boşa yazmışsın.. adamlar steroid kullanıyor. 2 harekette idmanı bitirenler var. ileri derece amatörüm hayvan gibi çalışıyorum 3 haftada bir idmanları değiştiriyorum az az büyüme sağlıyorum. lütfen reality olalım..!
     

Sayfayı Paylaş