Şişman arkadaşınıza yardımcı olur musunuz tek destek alabileceğim yer burası..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve srknizm tarafından 3 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. srknizm
    Offline

    srknizm Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    MErhaba arkadaşlar, daha önce açtığım konuma cevap alamadım. Belki yeterli anlatamadığımdandır. Yeniden şansımı denemek istiyorum.
    Ben 27 yaşında 1,79 boyunda 93 kiloyum. 1 aydır zayıflamak için spor yapıyorum.
    Ölçüler;
    Omuz: 128, Göğüs: 112, Sağ kol:38, Sol kol: 39, Bel: 106, Basen:106.
    Yalnız yaşadığım için hazır yemeklerle fast food lar la beslenirdim. Zayıflamaya karar verdiğimden beri bunları kestim, çok düşük kalorili şeyler yemeye çalışıyorum. Spor salonu pek ilgili değil bütçeme göre tercih etmek zorundaydım. Herhangi bir diyetisyene de gidemiyorum. Günde 45dk kardiyo yapıyorum ve afedersiniz bi taraflarımdan soluyorum 12 hız da max 5dk koşabiliyorum lanet sigara yüzünden, nerdeyse emergency butonu ile duracak kadar tıkanıyorum. Sonra 8 hıza geri dönüyorum. 2 ve ya 3 defa 12 hızda 5er dakika koşabiliyorum 45 dakika içinde. Daha sonra 20 dakika 5lvl de bisiklete biniyorum.
    Hemen sonrasında ağırlık antrenmanı ise şöyle;
    Chest Pres: 2x12
    Biceps Makina: 2x12
    Triceps 2x12
    Makinada oturarak enseye omuz itiş: 2x12
    Makina yukarıdan göğüse çekiş: 2x12
    Makina arka bacak çekiş: 2x12
    Makina önce bacak itiş: 2x12

    Bazen yeterli proteini alamadığımı düşündüğüm günlerde bir ölçek whey içiyorum antrenmandan sonra. Bütün bunlara rağmen ne koşumu ne de ağırlıklarımı arttırabildim. Üstüne 1 kilo aldım. Bütün yağlarda yerinde duruyor. Tek iyi ve zayıf hissettiğim an sabah uyandığım zamanlar, o da bir bardak su ve 2 domatesle yok oluyor.
    Tavsiyelerinize ihtiyacım var, başka destek alabileceğim bir yer yok. Lütfen yorumlaırnızı esirgemeyin. Resim eklerken hata alıyorum o yüzden bir site aracılığı ile yükledim, kusura bakmayınız. Şimdiden teşekkür ederim.


    http://i.hizliresim.com/PQz7Rv.jpg
    http://i.hizliresim.com/ZYR5rA.jpg
    http://i.hizliresim.com/oEldL2.jpg
    http://i.hizliresim.com/lERQok.jpg
    http://i.hizliresim.com/VERQZV.jpg
     
  2. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    545
    Beğenileri:
    277
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Makinelerden uzak dur.O bahsettiğin 4 harekette sakatlık riski olan hareketler.Özellikle Smith machine den uzak dur.
    Kalorisi düşük ama karnı tok tutan besinlere yönel ve şimdilik body yerine ağırlıklarla patlayıcı kuvvet çalışmaları yap. Koşu bandı yerine dışarıda temiz havada tempolu yürüyüşü tavsiye ederim.
    Programın çeşitli olsun.Crossfit, polymetrics egzersizler ve ağırlıklar la patlayıcı kuvvet çalışmaları..Hem vücudu komple çalıştırırsın hem de sıkılmazsın. Bol bol su iç ve kilo vermeye takılma.Bir süre sonra pamuk ipliği gibi sökülecektir kilolar.
    Diyetisyenleri salla gitsin, çoğu ezberden konuşuyor.Gelişen ve değişen dünyadan haberleri yok.Özellikle spor bilimine fransızlar.
    Kuruyemiş, maden suyu,salata,light yoğurt ve yeşil çay her gün menüde olsun.Kuru yemişi abartma tabi :)
     
    Son düzenleme: 4 Ekim 2016

Sayfayı Paylaş