İstediğimiz bir bölgeyi daha fazla geliştirmek için neler yapabiliriz?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve t3amsah tarafından 15 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. t3amsah
    Offline

    t3amsah Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 1.5 yıldır bu sporu yapıyorum örneğin omuzlarım biraz daha geride kaldı diye düşünüyorum netten birine sordum, omuz bastığın gün daha çok karbonhidrat ve protein alırsan daha cok gelişir demişti.Bunun dışında omuz idmanlarını sıklaştırsak daha da artarmı ki acaba?

    Örnek vermek gerekirse
    kanat
    omuz
    göğüs
    omuz

    gibi

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:54 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:22 ----------

    Konu silinmesin diye yeni başlayanlar bölümüne açtım burda da anlayan yok galiba :D
     
  2. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Anlayan yok değil, daha yeni açmışsın, sabırlı olman gerek!

    Soruna gelecek olursak, omuz bölgesi için hafif kilo ve kası yoracak kadar tekrar önerilir.
    Omuz bölgemiz en kolay sakatlanabilecek bir bölge olduğu için ağır kaldırılmasından ziyade hafif kilo ile çalışılması daha pozitiftir.
    Kaslar dinlenirken gelişir. Bu yüzden omuz antrenmalarını sıkılaştırmak yerine, omuz programını gözden geçirmek önce yapılması gereken şey.
     
  3. t3amsah
    Offline

    t3amsah Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şuanda sadece omuz günleri maximum karbonhidrat protein alıyorum alabileceğim gelişimim biraz arttı gibi omuzlarda
     
  4. YesiLZeytin
    Offline

    YesiLZeytin Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    53
    Yüksek karbonhidrat ve protein olumlu etki edecektir. Bunun yanında omuz günleri başka kas grubu girmeyip ertesi gün de off geçebilirsin. Omuz genellikle yüksek tekrarı seven bir bölgedir, ancak hafif kiloda çalışılması fikrine katılmıyorum. En azından kendi vücudumda gözlemlediğim kadarıyla 12-13 tekrar çıkarılabilecek bir kiloda çalışılması gerekli. Son olarak genetiğinin etkisini de göz ardı etmemek gerekir.
     
  5. Please complete
    Offline

    Please complete Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2013
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    0
    normalden fazla karbonhidrat protein al diye bir şey saçmalık, alman gereken proteini karboyu alıyorsan fazlasına ne gerek var? yağlanmak istiyorsan ayrı
     

Sayfayı Paylaş