İstanbulda Shaolin Kung Fu

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve Kung Fu tarafından 21 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Kung Fu
    Offline

    Kung Fu Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba değerli forum üyeleri;
    Babamı uzun yıllar (cidden uzun 6 yaşından beri istiyorum :) ) sonucu Taekwondoya ikna ettim. Yaşadığım şehirde Karate, Taekwondo, Kick Boks, Muay Thai vardı dedim ki bacaklarımı esnetirim 16 yaşında olsam da geç değildir dedim gittim zaten bacaklarımın çalışınca rahatça esnediğini farkettim. Neyse sorum şu İstanbulda gidebileceğim Shaolin Kung Fu eğitimi veren okullar var mıdır? Bir de sadece 3 ay tatilde gitme şansım olacak bu sene için sonraki sene kazanırsam İstanbulu düşünüyorum hep gideceğim "3 ayda az öğrenirsin sonra gittiğinde tam başla sana akrobasi (veya başka önereceğiniz bir şey) daha iyi olur." gibi bir düşünceniz varsa o konuda da tavsiye bekliyorum. Lütfen bu Kung Fu aşığı insana yardım edin :)
     
  2. The Wolverine
    Offline

    The Wolverine Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kung fu uzun yıllar isteyen bir spor ve çok emek ister.İstanbulda kung fu kursu elbet bulursun ama hocanın pek iyi olacağını zannetmiyorum bana kalırsa muay thai veya kick boks gibi daha yaygın dövüş sanatlarına yönel ama illa uzak doğu dersen wing tsun daha yararlı olur.
     
    abseto bunu beğendi.
  3. abseto
    Online

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Valla tüm dileklerini dedin helal olsun :D ama dediğin gibi wing tsun önersemde uzun zaman ister onlar ( kuzenim 5 yıl yapmıştı okuldan dolayı ara verdi. Yinede şuan onunla arada mma- güreş tarzı kendimizi drniyoruz :D 1 dakkada nefesimi kesiyo :D ama uzun iş :) en iyisi muay thai git
     
    The Wolverine bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş