İlk Etapta Zayıflamak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ysfykmt tarafından 5 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. ysfykmt
    Offline

    ysfykmt Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhabalar.Adım Yusuf.Forumda ilk kez bulunuyorum.Beslenme ve diyetetik 3.sınıfı bitirdim.Yani stajer diyetisyenim.Daha sonra daha doğru, daha bilimsel spor ve beslenme üzerinede yazılar yazmayı planlıyorum :) Forum body building üzerine olduğu için sanırım zayıflama ile ilgili bölüm bulamadığım için konuyu buraya açtım.172 cm boyum, 90 kg ağırlığım var.Diyetisyen olduğum için kendi zayıflama programımı kendim hazırlıyorum.(Okul döneminde yoğun olmadığım dönemlerde 93 94 kilolardan 84 e kadar zayıflayabilmiştim fakat KPSS, okul, yavuklu stresi derken geri aldık :p) Antalya gibi çok sıcak bi yerde yaşadığım için ramazanda kilomu koruyacak şekilde davrandım.Şimdi ise önümde bomboş 2.5-3 aylık bi tatil var.Ayda 4-6 kg gibi bi zayıflamanın ideal ve sağlıklı olduğu düşünülürse 80 in altına inmeyi planlıyorum.Daha sonraki okul dönemimde de salona başlayıp bir miktar vücut geliştirmek istiyorum :) Fakat fiziksel aktivite bizim işim olmadığı için bu konuda uzman arkadaşlardan tavsiye almak üzere buraya geldim. İlçede 1 tane spor salonu var ve pekte donanımlı değil.Kaldıki henüz vücut geliştirme yapmayacağım için gerekte yok sanırım.Basketbola çok meraklıyım.Fenada oynamam.Yüzme, bisiklet, koşu ( özellikle sahilde kumda ) yapabilirim.Fakat hangisini kaç dakika yapmalıyım ? Ne kadar işe yarar.? Hergün yapmalı mı ?Ne kadar arttırılmalı ?Şu an 1.3 gibi bi fiziksel aktivite faktörüm var.Bunu 1.6-1.7 lere çekmek istiyorum.Fakat fazlaca zorlayıpta herhangi bir sakatlıkta yaşamak istemiyorum.Yani anlayacağınız genel bi bilgilendirme istiyorum :) Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler.Hayırlı bayramlar :)
     

Sayfayı Paylaş