İlk ay programı için normal mi?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve emirhan26 tarafından 5 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. emirhan26
    Offline

    emirhan26 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Salona yeni başladım sporda yeni değilim fakat ilk ay için yapılan program konusunda şüphelerim var sizlere danışmak istedim.

    20 Dakika Koşu Bandı
    Leg Extension 3*10
    Leg Curl 3*10
    Abdominals 3*15
    Crunches 3*15
    Sit up 3*15
    Leg Raise 3*15
    Bent Knee Hip Raise 3*15
    Alternate Heel Touchers 3*15
    Chest Press 3*10
    Butterfly 3*10
    Shoulder Press 3*10
    Lat Pulley 3*10
    Dumbell Biceps Curl 3*10
    Pulldown 3*10

    Bu kadar hareket ve her gün yapmam gerektiğini söylediler bugün 4.günüm ve kendi kararımla gitmedim görüşlerinizi merak ediyorum programı ona göre düzenliyim.
     
  2. huysuz
    Offline

    huysuz Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    İlk ay antrenmanları genellikle bu şekilde; tüm vucudu harekete geçirecek şekilde veriliyor, hatta duruma bağlı 2 veya 3ay devam ediyorlar ardından bölgesel çalışmalara yonelik programlara geçiliyor, ben bu konuda konusacak kadar bilgi değilim ama banada ilk ay bu tarz program vermişlerdi sanırım olması gereken bu.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:48 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 13:44 ----------

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/body-buildinge-yeni-ba-layanlar-t4738.html
    birde yeni başlayanlar bolumunde bu şekilde bir yazı var okursanız ortalama aynı verildiğiini göreceksiniz.
     
  3. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    ilk ay vücudunu ısındırma kasları alıştırma amaçlı çalışmalar yapılır
     

Sayfayı Paylaş