İlk 4 ay ve + 4 Ay Arası Değişim,,,

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve dsntw tarafından 28 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 29 üye.
  1. dsntw
    Offline

    dsntw Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba arkadaşlar, daha önce 4 aylık gelişimim diye bir konu açmıştım bundan bi 3 ay kadar oluyor galiba tam emin değilim.. Evet şimdi ilk 4 aylık fotoğraflarımı tekrar koyuyorum ve ardından üstüne bir 4 aylık süresinde gelişimimi koyuyorum yorumlara açığım.. + Olarak eklemek istediğim takviye almadım sadece arada sırada günlük protein alımı oda belli olmuyor 2 3 günde bir.. Fotoğraf kalitesi biraz düşük kusura bakmayın ayrıca fotoğrafı çeken biraz dengesiz olduğundan kayık olabilir:)


    Göğüs: 128
    Omuz: 129
    Kol: 40
    Bel: 83
    Kilo: 72.5
    Vücut Yağ % : 5.9
    Kas % : 64.8
    Su %: 74.9
    Metebolizma yaşı : 12
    Karın Yağ: 1
     

    Ekli Dosyalar:

    Azi, Cattleya, onurr_535 ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  2. Zerk
    Offline

    Zerk Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2011
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    472
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebeciyim
    Toplamda 8 ayda böyle bir vücuda sahip olduğunu söylüyorsun öyle mi? :)

    Helal olsun... Vücut yapını çok beğendim, hatta verdiğin pozları kıskandım ve 30 dakika poz çalıştım :) Nasıl beslendiğini yazar mısın? Beslenme programını yazar mısın?

    Süpersin spora devam.
     
  3. hadesmania
    Offline

    hadesmania Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Ankara
    toplam 8 ayda bu şekle soktuysan kendini bence tebriği hak etmişsin kardeş. bu vücut yağ,kas,su, metebolizma yaşını filan nerden öğreniyorsun?
     
  4. dehset1010
    Offline

    dehset1010 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    göğüs ölçünde sorun var 128 olamaz imkansız yani
     
  5. undisputed01
    Offline

    undisputed01 Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Kardeşim bence göğüslerin 105 falandır da :D Kollarının daha fazla olduğunu bile düşündüm htebirkler
     
  6. dsntw
    Offline

    dsntw Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Valla ölçülerde hata yapmış olabilirim:) kesin değil kendim ölçtüğüm için sakatlık olabiliir ama diğer yağ vs vs hepsi aletlerle ölçüldü ondan eminim bi tek:) yorumlar için tşkler,, beslenme programım yok fakat özel olarak sana birkaç bişey söyleyebilirim
     
    Zerk bunu beğendi.
  7. Dark_Assans
    Offline

    Dark_Assans Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    8 Ayda güzel vücut yapmışsın. Sırrını söylermisin bende yeni başladım yardımın olur belki ? :)
     
  8. kenan_23
    Offline

    kenan_23 Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    28
    boyun kaç vücudunda güzel biraz daha hacimlen daha sık olur
     
  9. FatihAYYILDIZ
    Offline

    FatihAYYILDIZ Üye

    Katılım:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Evet hatırlıyorum ben.Daha öncede başlık açmıştınız.Kimse 4 ay olduğuna inanmamıştı.Ama gerçekten harika bi vücut.8 ayda imkansız başarılmış gibi bişey
     
  10. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Dostum Sırt çalış Sırt :)
    iyisin böyle devam , seviyorum seni Aga :)
     
  11. conicon
    Offline

    conicon Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2010
    Mesajlar:
    291
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    53
    genetik ve azmin harmanıdır bu resimler. tebrik ederim, tip de var, gerçekten sezarın hakkını sezara vermek gerekiyor. Boyu yazmamışsın ancak resimlerde 1.80 civarı gibi duruyor.
     
  12. dsntw
    Offline

    dsntw Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    yorumlar için teşekkürler, evet iyi tahmin:) 1.82 boy kilo eksigim var ama napalım artık zamanla toparlar
     
  13. lordmarvel
    Offline

    lordmarvel Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    580
    Beğenileri:
    214
    Ödül Puanları:
    0
    harika vücut çıkmış tebrikler.

    hacim kazanırken pek yağlanmamışsın gibi (bu herkesin istediği birşey çünkü)

    kullandığın supplementler neler? beslenmen nasıl? antrenman programın vs gibi sorular gelmeden sen yazarsan iyi olur kanımca :)
     
  14. dsntw
    Offline

    dsntw Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Suplement kullanmıyorum , dedigim gibi arada sırada 2 3 günde bir günlük protein alabiliyosak alıyoruz :) Beslenme olarak sadece şekerden ve yağdan uzak duruyorum.. Antrenmana gelince o biraz farklı isteyen olursa özel olarak mesaj atabilirim yani anlatsam anlatamam anca özel konuşmam gerekir:)
     
  15. egebahadir
    Offline

    egebahadir Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    kardes vucudun cok guzel antrenman programını ozelden atarmısın ?
     
  16. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    dsntw, aynen senin genetik yapına sahip bir arkadaşım var. O da protein ağırlıklı beslenme yerine ne yese yarıyor:) Biz spor salonunda bile şaşırıyrduk bu adam bu kadar kötü beslenmeyle nasıl bu hale gelebilir diye. İşte genetik yatkınlık. Seni tebrik etmek lazım. Birde bunun üstüne beslenmeyi düzeltsen ilerde seni şampiyonalarda görmek nasip olur :D
     
    Azi bunu beğendi.
  17. Zerk
    Offline

    Zerk Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2011
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    472
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebeciyim
    Programınızı bana öm olarak atar mısınız?
     
  18. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    8 ayda yapılabilcek en iyi vücutlardan biri ancak göğüsü yazarken elin kaydı heralde :)

    göğüs ölçünle omzunun arasında 1 cm olmasına imkan vrmı :)
     
  19. xfactory9025
    Offline

    xfactory9025 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    261
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    oha 8 ayda bu vücut helal olsun ya.Omuzlar nasıl öyle gelişmiş.Arkadan bakınca süper duruyo.
     
  20. Gallant_Boy
    Offline

    Gallant_Boy Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Selam arkadasim tebrik ederim basarili calismandan dolayi. Ben de diger bazi arkadaslar gibi calisma programini merak ettim. Sayet ozelden paylasabilirsen makbule gecer.
    Kolay gelsin, basarilarinin devamini dilerim
     

Sayfayı Paylaş