İkisi Bir Arada?Whey+Gainer!

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ozersan tarafından 2 Ekim 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ozersan
    Offline

    ozersan Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkese merhaba bu benim ilk mesajım olması nedeniyle sürçü lisan edersek affola!
    Bundan yaklaşık 2 sene önce bb ye başladım 8 ay kadar çalıştım fakat bir seneyi aşkın bir zaman ara vermek zorunda kaldım daha doğrusu bahanelerle kendimi avuttum ve geçen bir senede vücudumun nasıl balon gibi solduğuna kendim bile inanamadım.Şimdi ise tekrar başladım ve daha önce kullanıpta faydasını gördüğüm Hardline Progainer ve Pump etkisi yaparak kas hafızamı canlandırır eski halime daha çabuk kavuşmama yardımcı olur ümidiyle yine hardline nın NOx2 ürününü sipariş ettim.
    Progainer kullanmadaki amacım kütle geliştirmekti ama şimdilerde aklıma takılan bir soru var acaba protein tozuda almalımıyım?Açıkcası beslenmem kendime göre zayıf kalıyor inancındayım o yüzden supplementlere yöneldim desem yalan olmaz.Oldukça kafam karışmış bir durumdayım ve siz tecrübeli üyelerden yardım ve öneri bekliyorum.Sizce protein tozu ve gainerı bir arada kullanmalımıyım?Gaineri kütle artışı protein tozunuda vücudun protein ihtiyacını karşılaması için yoksa Gainerdaki protein miktarıda işimi görürmü?Şimdiden teşekkürler...weightlifter
    Boy:186cm
    Kilo: 75 kg
     
  2. Tank Jr.
    Offline

    Tank Jr. Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    system engineer
    Yer:
    istanbul
    S - Günde ne kadar protein almalıyım?
    C- Kilonuz başına, kas oranınızada bağlı olmak üzere en az yaklaşık 1,5-2 gr protein almalısınız.Bu değer definisyon dönemlerinde yada yoğun antreman dönemlerinde kontrollü bir şekilde artırılabilir.Verilen bu değerler vücut geliştirme ile ilgilendiğiniz dönemler içindir.Vücut geliştirme ile ilgilenmiyorsanız bu miktarlara çıkmayınız.



    S- Günde ne kadar karbonhidrat almalıyım?
    C- Kas kütlesi kazanma dönemlerinde harcanan kaloriden fazla alınması mantığı ile kilo başına 4-6 gram arası karbonhidrat tüketilmesi tavsiye olunur.Definisyon dönemlerinde özellikle düşük karbonhidratlı diyetlerde günlük kilo başına 1-2 gr.a kadar indirilebilir.



    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/protein-nedir-t47.html?t=47&highlight=protein


    aslında bu sayfaya kopmle bir göz at
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html

    güllük alman gereken karbonhidrat ve protein miktarına göre tercihgini yap. gainer ve whey proteinin içeriklerine bakrak hangisinin senin için daha iyi olacağına karar ver...
     
    Rpac, Danny Boy ve R10 bunu beğendi.
  3. serkanhancer
    Offline

    serkanhancer Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    kesınlıkle proteın tozu kullanmalısın bana göre hacım kazanmak ıstıyosan bu tek gaıner la olcak ıs degıl
     
  4. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş