İkinci Ay Prog + Beslenme :)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve jackabbo tarafından 13 Ocak 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. jackabbo
    Offline

    jackabbo Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Merhaba arkadaşlar hepinize.

    2. ayıma girdim, Önce programımdaki göğüs-biceps programımdan bahsetmek istiyorum. Göğüsten sonra bicepslere girmeye pek halim kalmıyor açıkçası.

    Göğüs
    Bench Press : 20 + 4*(12-10-8-6) + 12(ilk başladığım ağırlıkla)

    Incline Bench Press 4*(12-10-8-6)

    Dumbbell Flyes 3*(12-12-12)

    Dumbbell Pullover 4*(10-10-10-10)

    Biceps
    EZ-Bar Curls

    Preacher Curls 4*(12-10-8-6)

    Dumbell Curls 4*(8-8-8-8)

    Bicepsle göğüsü farklı günlere mi taşısam ? Gelişim açısından özellikle biceps çok iyi şekil aldı ve damarlarım gözükmeye başladı. Ama 35 cm den 34 e inmiş 1 ay sonunda. Galiba izole oluyor. :shock:

    Bir de beslenme konusu kafamda soru işareti. Malum üni. öğrencisiyim. Supplement kullanımına özellikle 4. ayımdan itibaren,yaza doğru başlamayı düşünüyorum. Vücudumu iyi tanıyıp, sağlam bir şekilde ilerlemek hedefim. Sağolsun forum benim en büyük arkadaşım bu yolda.

    Gün içerisinde tükettiklerim, 200 gr haşlanmış tavuk, 1 light ton balığı (160 gr), 5 yumurta, 1 litre light süt, 250 gr lor peyniri, 3 dilim kepek ekmeği. Bundan fazlasına maddi durumum el vermiyor ne yazk ki.

    Hesapladığım zaman aylık whey protein kullansam, hemen hemen gıda masrafımla aynı değere geliyor. Doğal olarak mı devam etsem, yoksa whey'e mi geçsem ?

    Antreman ve bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. Saygılar.
     
  2. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle şunu sölemeliyimki "sadece" whey protein kullanarak bir yere varamazsınız. whey'i tamamlayıcı olarak kullanmalı ve yine etinize sütünüze yumurtanıza balığınıza devam etmelisiniz. aksi takdirde bu spordan verim alamazsınız. şimdi protein deyip geçiyoruz ama üniversitede hangi bölümdesiniz bilmiyorum ama proteinlerin yapı taşları aminoasitlerdir ve her protein her aminoasite sahip değildir. Amino grubu NH2 (Mono azot di hidrojen) olsada sadece insan vücudunda 22 çeşit amino asit vardır.
     
  3. jackabbo
    Offline

    jackabbo Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Teşekkür ederim. Farkındayım tabii ki bunların. Bu arada, İktisadi ve İdari Bilimler okuyorum :D

    İlk 4 ay en azından sadece temel gıda kombinasyonuyla devam etme kararı almak zorundayım. Sonrasında sağlam bir gelişim için supplement şart gibi görünüyor.

    Aslında gönülden bağlanmışsa insan, bi şekilde halledebilmeli sorunları. Gerekirse ek iş yapmalı gelir sağlamak içindumbelllls
     

Sayfayı Paylaş