İhtiyacım olan protein ve karbonhidrat miktarı nedir?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve EskiLer tarafından 19 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. EskiLer
    Offline

    EskiLer Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar buradaki bölümde okuduğum kadarıyla süper hızlı bir gelişim söz konusu.. Boyum 1.77 kilom ise 56. Bu programa göre günlük minimum protein ve karbonhidrat ihtiyacımı tahmin edemiyorum.. Beslenme programı değilde gereken miktarlar önemli benim için, çünkü programa istesemde bire bir uyamayacağımın farkındayım sonuçta vücuda alınan miktarlar önemli neylerden alındığı değil diye düşünüyorum..

    Daha öncesinde yazın 2 aylık bi body çalışmıştım az bir mesafe kaydettim ama fotoğraf çekmeye yetecek kadar değil.. Tek gelişimi kollarımda gördüm.. pazularım öncesine göre bayaa hacim aldı ve hala o kadar olmasa bile aynı duruş mevcut(bayaa deyişime bakmayın öncesinde hiç pazumun olmamasından kaynaklanıyor :)).
    Bahsettiğim bölüm;
    http://www.bodyforumtr.com/makaleler/vucut-gelistirme/yeniler-icin-yuklenme.html

    Güçten ziyade hacim kazanmak istiyorum. Birde yorum yapacak arkadaşların bilmesinde payda vardır belki, kas olarak çalışma sırasında çok fazla şişiyor ama o şişkinliğe oranla kaldırdığım ağırlıklar çok düşük :) yani bendeki kadar göstermeyen kişiler benden daha ağırını kaldırabilir.. Tam tersidir belki yorum yapacak arkadaşlar daha iyi bilir ama sadece hacim düşündüğüm için olumlu olarak görüyorum.. Neden denirse, hafif ağırlıklarla büyük oranda şişiyorsa ilerki çalışmalarda daha fazla ağırlıklarla daha güzel bir hacim alabileceğini düşünmem..

    Yaza güzel, toparlanmış ve ideal kiloya sahip bir vücutla girmek istiyorum weightlifter çok çalışabilirim
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest


    yukarida bir kac yorum yazdim, zaten beslenme teknigi yeni baslayanlarda mevcut.

    Beslenme bolumunu bol bol okumani tavsiye ederim
     

Sayfayı Paylaş