İdman saatleri ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve mel tarafından 2 Aralık 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. mel
    Offline

    mel Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Biraz arama yaptım ama istediğim bilgiye ulaşamadım eğer benzer bir konu daha önce açıldıysa kusura bakmayın. sorum şu; idmanımı yaptığım saatlerin benim gelişimime iyi - kötü ne gibi etkileri olur ? ben genellikle 11.30 da başlıyorum ve 13-13.30 gibi bitiriyorum. idmandan 2 saat önce kahvaltımı yapıyorum, yarım saat önce 3 adet amino tablet. (not: haftanın 6 günü idman yapıyorum.)
     
  2. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Bir sorun yaratacağını düşünmüorum. Aslına bakarsan idmanını geç saatte yapanlardan daha avantajlı sayılabilirsin. Neden diyecek olursan; antrenman sonrasında rahatlıkla üç dört öğün yemek yiyebilirsin. Bu da kas gelişimini olumlu yönde etkiler. Kahvaltını ne yiyerek yapıyorsun bilmiyorum ama günün ilk öğününe yulaf eklersen, antrenman esnasında daha enerji yüklü olursun.

    Başarılar.
     
    mel ve Vorenus bunu beğendi.
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html

    Arama Kelimeleri :

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş