İdmanım var beslenme programım yok

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve kelly1009 tarafından 18 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. kelly1009
    Offline

    kelly1009 Üye

    Katılım:
    17 Mart 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar salı - perşembe - cumartesi muay thai yapıyorum. ( 4 km koşu , 70 - 80 arası şınav mekik . ve klasik muay thai idmanı. )
    kalan günlerde spor salonuna gidiyorum. yüksek tempolu kardiyo yapıyorum.
    boyum 1.83 kilom 79-80 arası gidip geliyor.
    Sizce nasıl beslenmeliyim ? Yağ oranım çok değil. Yaza kadar değilde mayısın ortalarına kadar 4-5 kilo vermiş olmayı hedefliyorum. Yaşım 15 metabolizmam hızlı çalışıyor.
    Sizce nasıl beslenmeliyim ?
    Benim yaptığımda : Sabah sebze , öğlen meyve , akşam sebze.
     
  2. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    müsabık mısın?...bu kadar sıkı idmana ne gerek duyuyorsun ?..
     
  3. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Beslenmeniz gereken düşük karbonhidrat yüksek protein düşük yağdır. Antrenman öncesi , sonrası ve sabahları karbonhidrat önemli. 6dan sonra karbonhidratı bitirin.
     
  4. esen32
    Offline

    esen32 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Antalya
    eğer diyet yapmayı planlıyorsan karbonhidrat alımını antrenmandan önce yap antrenmandan sonra fazla karbonhidrat alma birde akşamları karbonhidrat al böylelikle kilo vermen hızlanır benim tahminin
     

Sayfayı Paylaş