İdeal kilo ve antreman programı hk. sorularım yardımcı olur musunuz?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve IyigitI tarafından 9 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. IyigitI
    Offline

    IyigitI Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhabalar öncelikle,

    Yaklaşık 1 sene kadar önce 2 ay boyunca fitness ile ilgilendim.60 kilodan 73 kiloya ulaşabildim.İlk ay bitiminden sonra c4,all-star gainer,olimp bcaa xplode,nutrabolics amino power 2000 ürünlerini kullandım fakat bazı nedenlerden dolayı bıraktığımda tekrar eski halime döndüm.
    Şu anda tekrar spora başladım üniversitede olduğum için rahatça devam edebiliyorum.Fakat bir kaç sorum var mümkünse cevaplarsanız sevinirim ;
    1-)Biraz amatör bir soru olacak ama çok fazla kas ve hacim kaybettiğimi düşünüyorum acaba ürün kullanmasaydım bu süreç yavaşlarmıydı?
    2-)Günde en az 4 öğün yemek yiyorum(ara öğünlerde konfleks veya tost yiyorum 2 tane) ne kadar kalori alıyorum yardımcı olur musunuz?
    sabah 3 yumurta 1 büyük domates 2 salatalık 10 zeytin 2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir 1 bardak süt
    ara öğün konfleks yiyorum büyük ve geniş bir tabakca bocalama
    öğlen tavuk şnitzeller var biliyorsunuzdur yüksek ihtimal 4 adet oluyor içerisinde 400 gr 2 tane yiyorum
    ara öğün 2 tane kaşarlı sucuklu tost yanında süt
    akşam sebze,tavuk,et yanında bulgur veya pilav yiyorum tahmini ne kadar kalori alıyorum günde?Kilo almam için yeterli mi yoksa arttırmalımıyım?
    3-)Boyum 183 ideal kilom 75 olarak görüyorum ne kadar bir sürede ulaşırım?
    4-)Tekrar başlamamın üzerinden 1 ay kadar geçti fakat 3 hafta gidebildim ve şu anda bireysel programa geçtim hocam gögüste 7 kadar hareket yapmamı söyledi fakat ben 4 taneyi geçmiyorum sizce doğru mu yaptığım?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. Baufitchampion
    Offline

    Baufitchampion Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2016
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    1-ürün kullanmayı bıraktığın için kas kaybetmedin gerekli protein ihtiyacını sağlayamadığın için kaybettin.
    2- Google a yaz yediklerini kalorilerini tek tek hesapla
    3-Bir vucud bilimsel verilere göre çok düzenli beslenme ve düzenli antrenman ile doğal yollardan ayda 750gr kas kütlesi koyuyor. Bunun üzerinde aldığın her kilo ya yağ yada su dur.
    4- 7 hareket fazla 5 hareket yeterli olucakdır
     

Sayfayı Paylaş