İc Yaglanma

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve yusufincikli tarafından 18 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. yusufincikli
    Offline

    yusufincikli Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2016
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar boyum 1.76 kilom 82
    Yag oranim yuzde 14.5 kas oranim yuzde 44
    Ama ic yaglanmaa yuzde 8 mis diyetisyen suan boyleyse ileride cok sikinti yasarsin karaciger yaglanmis muhtemelen git goster dedi.. Ama tabiki kullandigin maddeleri bilmiyor sizce bu oran normal mi yoksa fazla mi ?
     
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Karaciğer yağlanmasını diyetisyen nasıl tespit etmiş yahu, yüzde 8 filan.

    Herhangi ilaç kullanıyorsan zaten düzenli olarak baktırman lazım. Hiç bir şey olmasa bile arada gidip baktırmaktan zarar gelmez.
     
  3. yusufincikli
    Offline

    yusufincikli Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2016
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Anlamadi kardesim ic yaglanma genelde karaciger de ve akciger de oluyor tahmin yuruttu sadece . bende diger spor yapanlarin nasil diye merak ettim
     
  4. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    ben kardeşin değilim.

    %8 diye kesin rakam vererek tahmin olmaz. İç yaglanma herhangi bir organda olabilir, kalp de de yağlanma olur mesela, hem de çok güzel olur çat diye götürür öbür tarafa....

    Karaciğer yağlanması düşük oranda bile olsa her aşamada kötü olmaması gereken bir şey, çünkü başlarsa devamını getirir. Ailemde iki kişi karaciğer kanseri sebebiyle vefat etti, karaciğer yağlanması yaşayanlar da vardı, ciddi bir şey yani başlamışsa devamı gelir, o yüzden diyorum kontrol ettir kurtul...
     
  5. yusufincikli
    Offline

    yusufincikli Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2016
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Anlamamizlaktan mi geliyorsun beni mi deniyorsun bilemiyorum da.. Yuzde 8 oran vererek tahmin yurutmedi. Ic yaglanma oraniniz yuzde 8 dedi ve kullandiginiz takviyeler ve yediginiz protein icerikli besinler karaciger de yaglanma yapmis olabilir dahiliye ye gosteriniz dedi. Trollemek amacli yazacakdan hic yazma daha iyi
    --- Mesaj birleştirildi, 19 Ekim 2016 ---
    Yani bu yaglanma kalpde de akcigerde de her yerde olabilir tabiki ama sizinki karaciger yaglanmasi olabilir dedi sporcularda karaciger yaglanmasi cok goruluyor dedi
     
  6. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    BAK SENİN CÜMLELERİNİ ALINTI YAPIYORUM;

    1- ''Anlamadi kardesim ic yaglanma genelde karaciger de ve akciger de oluyor tahmin yuruttu sadece'' =

    2- ''Ic yaglanma oraniniz yuzde 8 dedi'' = Bu KESİN SONUÇ BİLDİRİMİ'dir.

    Otur kendin karar ver şimdi. Sen ne demişsin, kereste kafalı diyetisyen ne demiş, ben ne demişim.

    Valla kusura bakma, ben senin ne anlattığını, ne sorduğunu, ne istediğini ANLAMADIM. Yazdığımı da anlamıyorsun, kendini de anlatamıyorsun, bir de bana troll demiş.

    Hadi kolay gelsin. Daha boş muhabbete giremeyeceğim. ignored.
     
    yusufincikli bunu beğendi.
  7. yusufincikli
    Offline

    yusufincikli Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2016
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Son kez sansimi deneyecem :) diyetisyen bana ic yaglanma oraniniz yuzde 8 dedi. Karacigerde kalpte veya akcigerdeki yaglanma oranini soylemedi cunku biz bunu olcemeyiz dedi. Ama sadece siz cok protein yediginiz icin ve kullandiginiz supplementler yuzunden muhtemelen karacigeriniz yaglanmistir yine de dahiliyeye gosterin dedi. Ben de forumdaki anlayisli arkadaslarima sordum ic yaglanma orani yuzde 8 sizce fazla mi degil mi. Velev ki yaglanma daha cok karacigerdeyse bu sikinti mi yoksa kullandigimiz takviyeler yuzunden bizim gibi sporcularda karaciger daha mi fazla yagli olur diye. Umarim artik anlayabilmissindir kardesim olmayan forumcu arkadasim :)
     
  8. respect2us.23
    Offline

    respect2us.23 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Academy of Nutrition and Dietetics
    Sanırım BIA ölçümündeki İç Yağlanma skorlaması ve yüzdesine göre diyetisyen böyle bir şey söyledi. sonrasında ki yaptığı yorumlar da gayet doğru. NAFLD olma ihtimalini düşünmüş sanırım ve İyi bir yönlendirme yapmış. Bu cihazlar yanılabilir. O yüzden gidip gerekli tetkikleri yaptırabilirsin. Eğer gerçekten karaciğerinde yağlanma varsa buna uygun diyetin planlanır zaten.
     
    Son düzenleme: 19 Ekim 2016
    yusufincikli bunu beğendi.
  9. yusufincikli
    Offline

    yusufincikli Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2016
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Saolun gostermeyi dusunuyorum bende
     

Sayfayı Paylaş