İşin ehilleri yardım edebilirler mi lütfen ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve NeverGiveUp* tarafından 28 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. NeverGiveUp*
    Offline

    NeverGiveUp* Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Denizli
    Merhabalar öncelikle.Uzun zamandır sporu bırakmış biri olarak 15 gün önce spora tekrar başladım.Ama beslenme konusunda araştırma yapmama rağmen elle tutulur bir program çıkaramadım.Kilo, boy, yağ oranımı yazarsam eğer beslenme konusunda biraz yardımınızı alabilir miyim?Teşekkürler şimdiden.

    Yaş:23
    Boy:1.79
    Kilo:80
    Yağ oranları(kg) :
    Sağ bacak:1.9
    Sol bacak:1.9
    Sağ kol:0.7
    Sol kol:0.8
    Gövde:8.2

    Görüldüğü gibi yağın çoğu gövde bölgesinde birikmiş.Göbek ve göğüslerde.Yardımınızı bekliyorum.
     
  2. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Salona gidiyormusun? Amacın yağ yakmak sanırım. Şekeri , fast foodu ve rafine unu hayatından çıkar. Bol protein al ve komplex karbo ( makarna , bulgur , yulaf ) almaya çalış.

    az tekrar çok ağırlık eğer salondaysan.30-40 dk kardio yap

    Evdeysen çeşitli programlar var P90x gibi veya farklı farklı araştır biraz.
     
    NeverGiveUp* bunu beğendi.
  3. NeverGiveUp*
    Offline

    NeverGiveUp* Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Denizli
    Evet gidiyorum salona.Geçen hafta itibarı ile programım da yapıldı.Ancak kardio amaçlı sadece 20 dakika koşu ve karın bölgesi antrenmanları var programda.Gerisi hep ağırlık çalışması.15 gündür ekmeği makarnayı kestim hocam elimden geldiğince karbonhidrattan uzak duruyorum :).Genelde protein ağırlıklı ve salata ile besleniyorum.Kardio az gibi geldiği için beslenmeye çok taktım kafayı karbonhidratı çıkarmıştım yanlış yapıyormuşum sanırım.Çok teşekkür ederim bu arada.
     
  4. muti5757
    Offline

    muti5757 Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    498
    Beğenileri:
    303
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenciyim
    Sabah kahvaltıda 7 kaşık yulaf ezmesi %0 yağsız süt ile yanında 1 tam 2 ya da 3 yumurta beyazı(beyaz sayısını kendine göre arttırabilirsin minumum bu şekilde olmalı)

    Öğle yemeğinden önceki ara öğünde toplam 1 avuç badem,fındık,ceviz

    Öğle yemeğinde(Spordan Önce) : Tonbalığı yanında salata

    Spordan Sonra : 150-200 gr tavuk göğsü + salata

    Gece yatmadan önce 300-400 ml yağsız süt

    Bu başlangıç seviyesindeki kişiler için yeterli.
     
  5. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Kurallar Madde-11'e aykırı başlık açmak.

    Madde 11-Kişiye özel başlık açamazsınız, başlıklarda kişiye özel mesaj yazamazsınız.(Ör: "sadece xxxx cevaplasın" ya da "sadece prof.lar baksın")

    Bu gibi durumlarda ilgili kişiye özel mesaj (PM) göndermelisiniz. Bu kurala uymayan mesajlar silinecek ve üye uyarı alacaktır.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş