üzerinde bayağı uğraştığım beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve cihadislam tarafından 28 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cihadislam
    Offline

    cihadislam Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi akşamlar tüm bodyforumtr üyeleri. Ben Cihad. sakatlıktan dolayı ara verdiğim spora yeniden başlıyorum. Şimdi vücudumun uyuşukluğunu almak, metobolizmamı hızlandırmak, vücudumu yakında başlayacağım kick boks antremanlarına hazırlamak. Şimdi 2 ay boyunca yüzme ve karın kası programı yapacağım. Salona daha sonra başlayacağım. Sakatlık uzun sürdüğünden vücudum yağlandı. 1.78 boy 77 kiloyum. Kol, sırt göbek yağlandı. Şimdi hem bu yağlardan kurtulup vücuduma yine eski seriliğini ve dinçliğini kazandırmak aynı zamandada karın kasları sertleştirmek -hacimsel büyüme önemli değil- ve güçlendirmek istiyorum. aşağıdaki program günlük 2800 kalori, 350 gr karbonhidrat 160 gram protein 80 gram yağ içeriyor. Vitamin ve minarelleri de bolca alıyorum. Kendine program hazırlamak isteyen kişilere örnek olması açısından ayrıntılı bir şekilde programımı yazacağım. Ve bazı bilgilerde sunacağım. Umarım programı beğenirsiniz ve yanlış olduğumu düşündüğünüz yerlerde yorumlarınızı katarsınız.

    Sabah namazı sırasında 3 mandalina

    Saat 8 de 50 gr bal+ 2 Altın ekmek+ 2 Haşlanmış yumurta beyazı (burada hemen eklemek istiyorum, altın ekmek halk ekmek bünyesinde satılıyor. Kuru meyve ve yemişler içeriyor. Kullanılan unda beyaz un değil. Hem kompleks karbonhidrat olarak sizi tatmin edecek hemde pek çok vitamin ve mineral ihtiyacınızı karşılayacaktır.)

    Saat 10-11 arası spor. Bu şu 2 ay için haftada 3 gün yüzme diğer günler karın kası programı.

    Spordan çıkınca yarım saat içinde 1 tam yumurta 3 de yumurtanın beyazı+ 3 mandalina + 2 altın ekmek

    saat 13-14 arası 100 gr tavuk göğüsü ve salata. Tavuk göğüsünü yağsız bir şekilde çorba yapmak için tarif arıyorum. Yakında bunu deneyeceğim. Size aktarırım. Salata ise bir gün brokoli+dereotu(kalsiyum+d vitamini) bir gün pazı+limon(demir+c vitamini). Bu iki grup salatanın birbirine karışmaması sindirim açısından önemli. Salataların üstüne mutlaka çörek otu+susam+20 gram zeytin yağı. 10 gram bu öğün 10 gram sonraki öğün. Bunlar güzel tat vermesi yönünden değil içerdikleri bitkisel yağ ve önemli mineraller yüzünden yiyorum. Yanlız çörek otu ve susam beklediğimden fazla kaloriye sahip. Çok koymamaya dikkat edin.

    Saat 16-17 100 gr yağsız tuzsuz makarna. ve o günün salatasından.

    Saat 19-20 25 gr kurufasulye,bulgur,bakla 50 gr nohut lapası + 100 gr meyve. Bir öğünde bu rakamlarla 25 gr protein alabilirsiniz. Tatlandırmak açısından ekşi köy ayranı öneririm. Ve nane. Şimdi birde salçalı bir tarif deneyeceğim size aktarırım.

    Saat 22-23 100 gr lor peyniri + 100 gram meyve. Meyve sadece lor peynirini yemeyi kolaylaştırmak için çünkü berbat bir tadı var. Ama lor peynirini akşam yatmadan yemenin zararlı olduğunu savunanlar varmış. Bu gerçek mi Bu konuda bizi bilgilendirebilir mi bilen biri?


    Sizce kas kaybetmeden yağ eritmek için fazla mı kalori alıyorum ? Ve işinin eli olan arkadaşlar nasıl buldunuz programı ?

    düzeleme: imla
     
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Programinda 160 gr.lik bir Protein degeri göremedim,.
     

Sayfayı Paylaş