çok güçsüzüm yardım edin !!1!!!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve barsav12 tarafından 4 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. barsav12
    Offline

    barsav12 Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    antalya
    merhaba arkadaşlar 15 yaşında 1.81 boyunda 55 kiloyum bundan 2 yıl önce kendimi çok güçsüz hissederek iki adet 4 kiloluk dambıl aldım ve gereksiz gereksiz bir sürü program değiştirdim hiç birinide 1 ay bile yapmadım şuan çok pişmanım kafa_ yazın bi tane bile barfiks çekemezdim barfiks demiri aldık vücut ağırlığı çalışmaya başladım 10 tane barfiks 30 tane şınav çekebilirim ama hala arkadaşlarıma göre güçsüzüm kolları bileklere benden çok güçlü ben kaslarımı güçsüz ve zayıf hissediyorum neden bu kadar güçsüzüm bilmiyorum .ss babam eve bir bar aldı ve yeni bir spor programına başladım kesin 5 6 ay yapmayı planlıyorum pazartesi;
    şınav 3x15
    barbell bench press 4x10(15 kilo)
    dumbbell fly 4x8(5 kilo sağ 5 kilo sol)
    close bench press 4x10 (15 kilo)
    ----------------------------------------------
    barbell curl 4x10(15 kilo)
    dumbbell curl 4x8(8 kilo)
    reverse barbell curl 4x10(10 kilo)
    ters tutuş barfiks 3x5

    salı;
    front press 4x10(15 kilo)
    back press 4x10(15 kilo)
    latarel raise 4x10(sağ sol 4 kilo)
    upright rowers 4x10 (15 kilo)
    -------------------------------------------
    triceps extension 4x10(15 kilo)
    triceps kickback 4x8 (4 kilo)

    Çarşamba boş perşembe cuma tekrar aynı cumartesi boş programım bu

    sizce programım doğrumu gelişme ve güç kazanırmıyım ?

    kanat çalışamıyorum büyük bir eksik ??

    evde protein tozu var hardline whey 3 matrix yaşım küçük olduğu için 1 ölçek kullanıyorum eksiklerim ve yanlışlarım nelerdir ??
     
  2. AnimalPower
    Offline

    AnimalPower Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    yasin nedeniyle gelisme caginda olmandan dolayi normal dusuk girmen 16 yas bu spor icin uygun yastir.zaten programin bastan sona hatali.
     
    barsav12 bunu beğendi.
  3. asteq
    Offline

    asteq Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    141
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    fethiye
    bacak da ekle muhakkak...dumbel sumo squat, dumbell lunge falan....bu arada beslenme güç için en basta gelir...bol protein ve karbonhidrat alman lazım...
     
    barsav12 bunu beğendi.
  4. barsav12
    Offline

    barsav12 Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    antalya
    bacak ve sırtıda eklemeye çalışacağım teşekkürler.....
    programın baştan sona hatalı demişsiziniz doğrusunuz yazarsanız sevinirim :)) bide programı flexorun paylaştığı programa göre yaptım bitek sırtla bacağı çıkardım .
     

Sayfayı Paylaş