çalıştığım halde kilo veriyorum. yardım ltf.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve conur50 tarafından 21 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. conur50
    Offline

    conur50 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    mrb herkese. ben 25 yaşındayım ve şuan 56 kiloyum. iki ay önce evde ağırlık çalışmaya başladım.spora başlamadan 64 kilo falandım ama hem çalışıp hemde yediğim halde kilo kaybı yaşıyorum yardım edermisinz neden oluyo böyle.
     
  2. kartals340
    Offline

    kartals340 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba bu konuda yardımcı olabilmem için tam olarak anlatırmısınız beslenme programını ve antreman programınızı


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  3. conur50
    Offline

    conur50 Üye

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    ilk bir ay kadar bir
    ilk bir ay kadr 2.5 kg dambıl ile 3x10 set şeklinde ön kol, arka kol,göğüs,kanat, iç bilek, dış bilek ve bacak çalıştım. daha sonra 6x10'a çıkarttım. ikinci ay 5 kg ile tekrar 3x10 sete düştüm. şuanda yapdığım tüm kas gruplarını 5x10 şeklinde yapıorum. bir gün molalı şekilde çalışıorum. beslenme şeklim, uyku, dinlenme biraz dağınık. normal üç öğünümü yiyorum.olabildiğince protein karbonhidrat tüketmeye çalışarak ek olarak hergün öğle olmadan 300 ml süt ve fındık badem tüketiyorum , spor yaptığım günler besin takviyesi mama denen ensure içiorum. zayıf olduğum için kola meyvesuyu cips çikolata gece yemek yemek şeklinde gidio.
     
  4. kartals340
    Offline

    kartals340 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba antreman programınızı ele alıcak olursam ;
    Üst gövdenizi çalıstırdığınız kadar bacak kaslarıda çok önemlidir , Çünkü bacak çalısması üst vucudun gelişimini daha çok tetikler üst tarafın gelişimi daha cabuk olur . Antramanlarınızı bir gün dinlenip bir gün spor yapmanız doğru , fakat burda önemli olan size bütün vucudunuz için gün gün bölümüş antraman programı , kaba taslak bir şekilde ilerlemeniz pek mümkün değil ,
    Çok kilo kaybetmenizin sebebi açıkca ortada ;
    Uyku vucut geliştirmede cok önemlidir cünkü kaslarımız vucudumuz uykuda büyüme hormonu sayesinde gelişir bundan dolayı akşam 22:30 diyince yatalım :) 3 öğün yemeniz size yetmez , gün içinde 6 öğün yemek yiyin örneğin şöyle ;
    Sabah Kahvaltı = yumurta4 adet beyazı ile , süt peynir , bal , reçel , kepek ekmeği , yeşil çay
    Saat 10:00 ara öğün = ceviz badem fındık
    Öğle yemeği = ızgara tavuk ve bulgur pilavı
    Saat 3 araöğün ;tam yağlı yoğurt bir kase
    Akşam 6 = zeytinyağlı ton balıgı ve salata

    6 öğün yemek yememizin sebebi gün içinde sürekli vucudu SAĞLIKLI PROTEİN ile besleyip kilo almaktır . Sadece spor yapılan günler takviyeni ise antraman öncesi ve sonrası alman yeterli
    Kilo almak demek meyvesuyu kola cips yemek değil böyle devam ederse dahada kötü olabilirsiniz verdiğim beslenme düzenini örnek alarak çeşitlendirin akşam 7 dan sonra bir şey yemeyin , 6 öğün yemek yemeğe çalısın , akşam yatarken bir bardak süt içip yatın çünkü gece boyunca kaslarınızı beslicek ve kilo kaybetmenizi engellicek


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş