çalışma ve beslenme

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve lenguaraz tarafından 28 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. lenguaraz
    Offline

    lenguaraz Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhabalar sitenize yeni üye oldum,az çok bilmek istediğim birkaç şey var.
    Spora yeni başladım yaklaşık 3-4 hafta oldu.Ağırlık ile kardiyo hareketleri yapmaktayım vücudumu güzel ve düzgün bir şekle sokmak en büyük isteğim.Omuz ve göğüs bölgemi geliştirmek istiyorum öyle aşırı abartılı kas yığını bir vücut hayalim değil zaten :) Öyle kilolu bir insan değilim fakat bel ve kalça bölgemde biraz fazla kilolarım var ve bunlardan kesinlikle kurtulmak istiyorum bu durumdan rahatsız olmaktayım.Gittiğim salondaki antrenörlerle konuştuğumda kardiyo hareketleriyle az çok daha iyi olacağını söylediler ama gene de içim rahat değil :) Ağırlık hareketlerinde şu an bir problem yaşamamaktayım fakat belirttiğim gibi bu bel ve kalça bölgesi biraz canımı sıkmakta.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Başka sormak istediğim bir konu ise beslenme.Spora yeni başlayan bir insan nasıl beslenmeli? Spordan önce karbonhidrat ağırlıklı beslenip spordan sonra genellikle proteinli gıdalar yemeye çalışıyorum tavuk,balık gibi,yağlı şeyler fazla tüketmiyorum zaten,tatlı arada bir yiyorum.Sizce bu beslenme tarzında devam etmeli miyim?Şimdiden çok teşekkürler :)
     
  2. lenguaraz
    Offline

    lenguaraz Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    henüz kimse cevap vermemiş bu yazıya ama lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var
     
  3. jeune_turc
    Offline

    jeune_turc Üye

    Katılım:
    12 Mart 2011
    Mesajlar:
    202
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    İstanbul
    Kimsenin cevap vermemiş olmasının sebebi muhtemelen sorduklarının çok temel sorular olması... Kısa bir arama sonucu forumda istediğin bilgilerden fazlasına ulaşman mümkü... Kalça bölgesini toplamak için lunge, squad ve hip flexion öneririm yüksek tekrarlı setler halnde uygulanmak kaydıyla... Karın ve bel için ise iyi bir beslenme programı yanında cardio ve mide egzersizleri olmazsa olmazlardır.
     

Sayfayı Paylaş