çalışma programım ideal midir düşüncelerinizi bekliyorum

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve eddievedder tarafından 31 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. eddievedder
    Offline

    eddievedder Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Arkadaşlar 2 aydır salonda çalışıyorum ve kendime göre bir program oluşturdum düşüncelerinizi merak ediyorum.Program şöyle:

    1.gün

    cable curl 3*10
    dumbell curl 3*10
    single arm preacher curl 3*10
    konsantrasyon 3*10
    kick back 3*10
    single arm extension 3*10
    triceps push down 3*10
    scull crusher (z bar) 3*10

    2.gün

    cable upright row 3*10
    forearm barbell curl 3*10
    forearm extension 3*10
    shoulder press machine 3*10
    lateral raise 3*10

    3.gün

    bench press 4*10
    dumbell fly 4*10
    pullover 4*10
    chest press 3*10
    ters mekik 5*10
    dumble single arm row 3*10
    shrug 3*10
    lat pull down 3*10

    4.gün

    geniş kapsamlı bacak çalışmaları
    dumble lunge 3*10
    cable ab crunch 4*10
    twist 2*50
    cable twist 3*10
    sınırsız mekik ve yarım mekik


    görüldüğü üzere 1.gün biceps,triceps 2.gün traps,deltoids ve kollar 3.gün sırt ve göğüs 4.gün bacak ve abdominal ağırlıklı bir program oldu. hocanın verdiği program hafif gelmeye başladığı için böyle bir program yaptım ayrıca salondaki hocalar epey sorumsuz sadece program veriyorlar gerisine karışmıyorlar.Bu sporda yeni olduğum için sizlerinde fikirlerini almak istedim.Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
     
  2. zallas003
    Offline

    zallas003 Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Kol antrenmanın çok fazla biceps olarak ya cable curl yap ya da dumbell curl.
    Triceps olarak extention yapmana gerek yok ve skull crusher hareketini ilk olarak yap ve ağır çalışmaya çalış.

    2. gün olarak Rear delt raise eklemeni tavsiye ederim, çünkü arka omuz hareketin hiç yok. Bilek hareketlerini de en son yap.

    3. gün olarak

    Sırt göğüs ağır gelebilir daha yeni başlamışsın çalışmaya .Ama madem istiyorsun chest press yapmana gerek yok incline fly koyabilirsin onun yerine.

    4. geniş kapsamlı bacak çalışmaları nedir ?

    Bunlardan başka olarak göğüs sırtı ilk güne almanı tavsiye ederim haftanın ilk enerjisiyle yapmış olursun. Bacak antrenmanı haftanın son günü kalsın bence en azından hafta sonu dinlenirsin bolca ve çok da yürümek zorunda kalmazsın :)
     

Sayfayı Paylaş