Üstadlar Deneyimlerinizi paylaşın !!!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve 0nder tarafından 16 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    arkadaşlar şöyle bi durum var ben body e başlayalı 4.ayımın ıcersındeyım. ve son 1 aydırda Perfect nutrition proplex kullanıyorum.(sadece karbonhidrat içeriyor.kilo aldırıcı) ve 67 kıloydum suanda 71 kıloyum ve gohus omuz falan aldı ama karnım suanda cok sıs durumda. eskiden normal cok ıyıydı ama suanda hergun toplam 300 mekık cekmeme rağmen sıslıgı ınmıyor.sadece sabah kalktıgımda yada aç kaldıgımda eskı halıne donuyor. yağlandımmı dıye korkuyorum. 3 aydır spor salonuna gıdıyorum suanda polıs lojmanının ozel bi salonuna gıdıyorum butun aletler var ama hoca yok başımda. bende sızden yardım alarak bişeyler yapmak istiyorum.Aslında son 2 haftadır beslenemedım,uyuyamadım ve ıyı calısamadım.bundan mı bılmıyorum ama bodybuildng ı ben hıc boyle hayal etmemıstım.Suankı programımı yazıcam.Arkadaşlar ankara ıcınde spor salonu olan varsa bız 3-4 kısı falan sadece program yazması ıcın hocaya danısıcaz ve ucretı neyse vermeye hazırız sadece o salonda calısmıyıcaz.Sizden cok rıca edıyorum bana yardım edın.Ankara spor salonu olan varsa özel mesaj atarsa haberlesebılırız.Ayrıca suanda 4.ayımın ıcındeyım gohusten falan herşeyden memnumum ama karnımda problem var?. Sanırım ilk 3 ay futbol oynuyordum futbolu bırakınca oldu galiba anlamadım.lütfen yardım edin.. Programım:2 ay 8 haftalık bir program
    1.gün göğüs kol

    bench press 4 set 12-10-8-8
    dambıl flat flyf 4 set 10-10-8-8
    incline press (smith press makinesindede olur) 3 set 12-10-8
    polaris-kelebek 3 set 12-10-8

    kol

    dambıl curl 4 set 12-10-10-8
    hammer curl 4 set 10-8 tekrar
    scot curl 4 set 10-8

    2.gün omuz triceps

    makinede omuz press 4 set 12-8 tekrar
    lateral 4 set 12 tekrar
    upright row 4 set 10-8
    front raises 3 set 10 tek

    triceps

    push down 4 set 12 -8
    lying tirpceps (skull curl sanırım sehpada yatarak z barla anla indiriş yapıyorsun) 4 set 10 -8
    dips (sehpada yada istasyonda yaapbilrisin)

    3.gün sırt bacak

    sırt
    lat pull down 5 set 10 tekrar (duruş bozukluğu var sanki onun için set sayısı fazla)
    dambıl row 4 set 10 tek
    seated row 4 set 10 tek
    wide grip pull down (45 derece eğimli açıyla eller geniş tutuş ) 3 set 10 tek
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 0nder
    Offline

    0nder Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    bu programa baslayalı 1 hafta oldu bu arada. yemek yiyemıyorum yemın ederım karnım sısıcek dıye kılo aldırıcı protein tozundanmıdır nedir. gunluk 100gr alıyorum ondanda :/ yoksa beslenmemdemı sıkıntı var:S
     
  3. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    daha başları okuyunca hatalarını farkettim ilk 6 ay supplement takviyesi yapılmaması gerekirdi. Erken başlamışsın. Diğer mesele 300 mekik sen istediğin kadar çek istersen 1milyon tane çek o göbek erimez aksine dahada şişirirsin mekik yağ yakmaz. cardiyo yapmalısın.
    Sana önerebbilceğim tavsiyeler forumun yağ yakımı bölümüne bak ilk öncelikle merak ettiklerinin yanıtı var bir kısmı. Sakın antrenman programı yazması için para verme örnek antrenman programları var olmadı muscle fitness gibi dergilerden al ankara'dasın rahatça temin edersin ben şuanda alamıyorum mesela bayiliği bırakmış bizim burdaki ocak şubat sayısı alamadım.
    son olarak 300 mekiği yanlış çekiyorsundur doğru çekilde başlangıçta 20-25 tane çeksen aradaki farkı anlarsın.
     

Sayfayı Paylaş