Öneri + Tavsiye Pro ve Orta Dereceli Arkadaşlar..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Yuasset™ tarafından 13 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Yuasset™
    Offline

    Yuasset™ Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    Selamlar ;

    Spora 2 Aydır orta derecede devam ediyorum Body ve kalori üzerine çalışıyorum. Her yaptığım spor set ve zamanları 4 Set 20 Defa = Toplam 80 Zaman Olarak Antrenmanlar 30 Dakika veya 1 Saat Ve dinlenme Zaman Sürem 30 Saniye sayıp devam Spor Kalma Sürem Ortalama 2 Saat Ortalama gittiğim gün 2, 3

    Ortalama Vücut Detayları ;
    + Kilo : 140 (Azami - Fakat tam net değil 137 en son görüşüm)
    + Boy : 1.87 (En az - Azami dersek 1.90)
    + Göğüs Bacak ve göbek kısımlarında orta derece yağlanma var
    + Kol Surat Kısımlarında gevşek az derece yağlanma var

    Yaşım 1 Şubat 96 : 17

    Yaptığım Hareketler ;

    Yağ İçin ;

    + Koşu 30 - 45 Dakika (Normal Tempo)

    + Bisiklet 30 - 1 Saat (Seviye 4 Normal Tempo) (*)

    + Uzay Mekiği (Öyle Adlandırmışlar - Parkta Kırmızı Hem Kol Hem Bacak İle Hareket Eden bir alet gelişmişi) 30 En Fazla ise 40 Dakika (*)

    Mekikler ;

    Her zaman diyemem fakat artık her sabah 20 30 üst mekik çekicem

    + Yüz Üsttü (Ters Mekik) 4 Set 10 Defa

    + Normal (Diz Çekip Kalk Yat) 4 Set 10 Defa

    Body (Ağır Hareketler) ;

    + Göğüs Halter Çekme : 2.5, 2.5 Toplam 5 Kg, 4 Set 20 Defa Toplam 80, Yatıp Göğüs Hizası İndir Kaldır. Her 20 Defa 30 Saniye Dinlenme ve Tekrarlama (*)

    + Ense Halter ; 2.5, 2.5 Toplam 5 Kg, 4 Set 20 Defa Toplam 80, Oturarak İndirip Kaldırma (Fakat En Zorluk yorgunluk hissedenlerdendir) 20, 15 ve 20 defa 30 saniye dinlen Tekrarla (*)

    - İp ile çekmeli olan aletler ikisi de çift kollu

    + Adını Bilmiyorum : Ayakta kollar birleşik iki çeşit yukarıdan ve aşağıdan çekmeli 35 En az seçip başlıyorum yukarında çekişte toplam 80 defayı tamamlıyorum alttan çekiş esnasında 20 defa 30 saniye dinlen tekrarla 80 ne tamamlıyorum (*)

    + Adını Bilmiyorum : Oturarak Kollar Yukarı 65 derece Açılıp Omuz Arkası Ense hizasına çekip yapıyorum 40 a kadar yapıp 30 saniye dinlenip diğer 40 a geçip tamamlıyorum (*)

    Bu kadar..

    Yardımlar ;

    * Hap : Hiç Kullanmadım
    * Ekipman : Hiç Kullanmadım
    ** Body İster Yağ Hiç denemedim.

    Hedefim ;

    * Yağı 90 95 kiloya ulaştırmak (Birinci Önceliğim.)
    * Body Gelişim Acemi Olarak lisan alıp gelişmek
    ** Hepsinden önemlisi en yakın zaman getirmek! .

    Günlük Hayat (Beslenme Konusu) ;

    Kilodan Dolayı askerlik barajından endişeliyim 1 2 yıla kadar..
    Yemek yeme davranışlarım saatlerim beslenmem en düzensiz konu bu Aile içi yemek doğru yemek yapan yok ben kendim yaparım iyidir ahçılığım doğru malı bulabilirim.

    Ben PC Bağımlısıyım Hafta Toplam Süre: 54 Saat Bazen Sabahlayan genellik le ve Düzensiz uyuyan birisiyim Uyanma Saatlerini verecek olursak;
    * 11:00 12:00 13:00 15:00 16:00 17:00 Araları..
    Fakat Boş Oturmam % 77 ini programlama çalışmalarım ve bayağı üstünlük sahibiyim Web ve kullanıcıya özel her dilde üst seviye kodlamalarım olmuştur. Neyse

    Sabah Öğün: Çay, Haşlanmış Yumurta, Peynir, Kaşar, Domates, Ara sıra Çok az ekmek(Beyaz) Genellikle ekmek yemem

    Ara Öğün : Soda, Domates, Nadiren.Hoşbeş Vanilya Büyük(Gofret)

    Öğle Öğün : Et (Beyaz Kırmızı), Pilav, Fasulye Çorbası, Mercimek, Hazır Çorba, Dolma, Biber Dolma, Lahana Çorbası

    Ara Öğün : Soda, Domates, Nadiren.Hoşbeş Vanilya Büyük(Gofret)

    Akşam Öğün : Öğle Öğün Geri Kalanları ile pek yapılmaz

    Ara Öğün : Soda, Domates, Nadiren.Hoşbeş Vanilya Büyük(Gofret)

    * Öğle Öğünde Bazen hiç olmaz bazen olur karışık ve çok düzensiz kısaca bakarsanız ben dışarıda çıkmam iş olmadıkça hayatta dışarı çıkmamışımdır sosyal ortam çok yapmam dışarıda bir şeylere bakmak için yada hava almak için çıkmam.

    Spor Sonrası Vücut Yapısı ;

    * Göğüs Aynı Alta kısımda bir kas benzeri bir şekil oluştu yağdan çok faklı ve az belli gösteriyor

    * Kollarımda az gelişme oldu

    * Bacak alt tarafı gelişti

    Bu Kadar..

    Sizden isteğim
    * Yağ ve Body de nasıl bir gelişim yapmalıyım
    - hareketler
    - hareketler esnasında yapcağım davranışlar neler (yoruldum üstü nemi gidem mi yada duram mı, hap içem mi, nasıl bir ekipman takam mı, çerez benzeri yemek yiyem mi, .. ? benzeri)
    * 2 Antrenman üstünde nasıl bir hap içmem lazım
    * 2 Antrenman üssünde nasıl bir ekiptenim ve benzeri kullanmam lazım
    * Yağ ile nasıl bir eğitim ve gelişme gösterip en hızlı bir şekilde yakarım
    * Body Nasıl iyi bir gelişim ve lisan almama yardımcı olması için ne yapmalıyım

    Pro veya orta olmadı her arkadaşımızın önerilerini tavsiyelerini almam benim için önemli bunlar ciddi olmasan böyle bir şekil de nette dolaşmazdım Şimdiden Teşekkürler İyi Sporlar dilerim

     
  2. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  3. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.
    Konu kilitleme sebepleri;

    Kurallar Madde-11'e aykırı başlık açmak.

    Alıntı:
    Madde 11-Kişiye özel başlık açamazsınız, başlıklarda kişiye özel mesaj yazamazsınız.(Ör: "sadece xxxx cevaplasın" ya da "sadece prof.lar baksın") Bu gibi durumlarda ilgili kişiye özel mesaj (PM) göndermelisiniz. Bu kurala uymayan mesajlar silinecek ve üye uyarı alacaktır.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi __________________
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş