Öneri program !!

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Türkolmak tarafından 23 Eylül 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Türkolmak
    Offline

    Türkolmak Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayarcı,Asker,Sporcu (:
    Yer:
    Nereye ! (:
    Merhaba arkadaşlar, forumdaki bir çok konuyu ve yapılan araştırmaları,testleri, yorumları okudum ve takip ediyorum.

    Benim sıkıntım düzenli(sıkı bir düzen olmaz heralde :( normal birşey) bir program uygulamak ve 4-5 ay içinde en azından fit bir vücuda veya hafif yağlı vücut yapmak.Yağsız zaten bu imkanlar ile yapmak mümkün değil sadece oranı düşürmek yeterli olur. Zaten 4-5 ay sonra askerim, askerde yat, kalk, sürün iyi eğitim yaparız. :)

    Resimlerim: http://www.bodyforumtr.com/vbforum/neler-yapabilirim-t20728p2.html

    Yukarıdaki linkte bir ay önceki resimleri var. Aşağı yukarı aynı biraz hacim arttı sadece ama kilo kaybıda pek yok hatta hiç yok. Ramazan da araya girdi şimdilerde 82 kg yum. Boyuma göre şöyle 70--71-72-73-74-75 gibi kilo yeterlidir.

    Şuan da bir internet cafede çalışıyorum ve haftalık sporuma gidiyorum. Sabah 8-8.30 gibi normal kahvaltı yapıyorum. Kahvalıtıda reçel,yağlı vs gibi ağır yiyecekler yemiyorum.

    Öğlen eve gidiyorum ne varsa yiyorum işe geliyorum. Akşamda aynı...
    Gün içinde yemekten sonra veya arada meyve yiyorum.(elma,armut vs gibi ne varsa yiyorum. ara bul yok et taktiğiyle :))

    Vücut yağ oranımı bilmiyorum ama resimlerede bakarsanız üst bölge karından yukarı pekde iyi değil bana göre,

    Ramazan geçti bitti. Body çalışamasının yanında kickboks da yapacağım. Yani haftada 3 gün body, 3 gün kickboks yapacağım. Çalıştığım salonda kickboks da var söyledim ücretsiz katılabiliyorsun.

    Şöyle düşündüm, dedim kickboks da efor fazla gidiyor yani kardiyo olarak bakarsak; ter ve hareketlilik fazla oluyor yani kardiyo yapmış gibi tabi dayaklı kardiyo olacak biraz :D. Hemde kickboks antremanlarında açma,germe,esneme vs gibi hareketler olduğu için vücut hantal olmaz.Bende zaten öyle kös kös hantallığı sevmiyorum.

    Tabi diğer 3 gün de yani vücut çalışırken çalışmayı bırakmak yok aksine düzenli ve temel hareketleri yapacağım. Zaten her gün mide,ısınma vs gibi hareketleri yapıyorum.

    Yemek düzenini nasıl ayarlamalıyım. Bu ayı atlatayım parasal konudan(ehliyet alacağım) diğer ay (ekim ilk hafta) güzel bir alışveriş yapacağım.

    Şeker,yağ, ekmek vs gibi konuları biliyorum. Yiyorum ama aşırı değil, ekmek olarak günlük normal bildiğimiz fırın ekmeğini yiyorum. Kahvaltıda çay içerken bir kaşık toz şeker atıyorum.(tatsızda kötü oluyor ama gerekirse artık hiç atmayacağız)


    Öneri,görüş,yardım ve fikirleriniz için şimdiden hepinize teşekkür ederim.

    Saygılarımla Türkolmak.
     
    Son düzenleme: 23 Eylül 2009
  2. Türkolmak
    Offline

    Türkolmak Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayarcı,Asker,Sporcu (:
    Yer:
    Nereye ! (:
    Sanırım kimse bayram tatilinden dönmedi :) sessiz sedasız yorum bekliyorum.
     

Sayfayı Paylaş