Önemli Problemlerim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve AeronX tarafından 19 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. AeronX
    Offline

    AeronX Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba, yaşım 16 , 1.78 boyum 88 kilom var şimdi ben iri görünüyorum ama hani boyuma kıyasla şişman değilim ama herkes sen zayıf olsanda iri kalıcaksın omuzların geniş vb. şeyler söylüyor ben 2 aydır spor salonuna gidiyorum işin aslı gittiğim spor salonunun evimin hemen altında inmemin 10 saniye olduğu biryer olduğu için tercih ediyorum yani böyle çok rahat oluyor hocama gelince ona pek güvenmiyorum işin aslı. kaç kiloda çalıştığımı unutuyor vb 55 yaşlarında bir herif yani kısaca umursamıyor. genellikle pc basında vakit geçiriyor sizden yardım almak istiyorum. işte programım:
    Haftanın 5 günü gidiyorum.
    Öncelikle ilk geldiğimde hep 25 - 35 dakika arası bisiklet yapıyorum ondan sonra Sopalarla saga sola dönüşler 3x30 , yanlara eğilmeler 3x30 , sonrada mekik 6x50 ( aslında ben bunu hocamdan gizli olarak yapıyorum o 3x25 diyor. ee ne kadar mekik o kadar göbekten kurtulma ^^)birde böyle bi alet var ismini bilmiyorum birşeyin üstüne çıkıp kollarını destekleyip kollarınla vücudunu havada tutup ayakları karnıma çekme hareketi [ÇAKI] deniyor galiba öğrenince editlerim onu 3x20 yapıyorum.
    Haftada 2 gün göğüs - omuz
    Haftada 2 gün pazu - sırt
    1 günde yukarıda söylediğim fix kardiyo hareketleri
    Çalışıyorum tam olarak bilgim yok ama göğüs - omuz çalıştığım günler : Bisikletten sonra Bench presste 4x15 (ağırlık her uca yeşil birtane inanın bilmiyoru kaç kilo sanırım 5 ) bu bitince, dumbell larla sırtımı biyere yaslayıp göğüslerimin üstünde birleştirme hareketi 7.5 kiloluk dumbellarla 4x12 yapıyorum. Sonra Kelebek (butterfly diye geçiyo galiba) de 30 kiloda 3x20 yapıyorum. sonra omuz makinesinde (kolları yukarıya kaldırarak yapılan makine) 3x15 15 kiloda yapıyorum. Sonra 5 kiloluk dumbelları alıp omuz açma hareketini 3x12 yapıyorum. sonrasında 5 kiloluk dumbellarla ayakları omuz genişliğinde açıp her elimi düz tutup omuzuma kadar kaldırarak yapıyorum. gögüs bu kadar =)
    Pazu - sırt çalıştığım günler : bisikletten sonra ön kol arka kol 2side 15 kiloda 3x15 yapıyorum sonra enseye çekme aletinde 20 kiloda 3x15 yapıyorum. sonra sırt çalıştıran bir platforma uzanıyorsunuz böyle karşınızdan çekip çekip sırtınızı oynatarak yapıyorsunuz onda 3x15 20 kiloda yapıyorum. kol bu kadar

    Benim diyet yapmama gerek varmı? nasıl bir diyet önerirsiniz? programım doğrumu ? tecrübe ettiğiniz herşeyden yararlanmak isterim. ben İRİ kalmak istemeden hoş bir vücut yapmak istiyorum yaklaşık 2 aydır gidiyorum ve 1-2 kilo değişim var çevremdekiler kilo verdiğimi söylüyor ama tartıda bu olay belli değil , hocama sorduğumda ise sıkılaşıyorsun diyor. yani nelere dikkat etmem gerekyior (yemek konusunda) neler yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum şimdiden Teşekkür Ederim.



     
  2. HamzaYüksel
    Offline

    HamzaYüksel Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    244
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Karin egzersizlerin iyi fakat safece mekik yetmez.Kosularda yapmalisin.Beslenme hakkinda ise karbon hidrat az tuket.Yagdan da uzak dur :) ipde atliyabilirsin.
     
  3. AeronX
    Offline

    AeronX Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler ben zaten 4 ay ağırlıklı ip atladım evde sonra çok sıkılmaya başlyip salona yazıldım :D
     

Sayfayı Paylaş