Önce Göbeği Söndürmek, Sonrasında İse Fitleşmek İstiyorum.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve • Lounger • tarafından 26 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. • Lounger •
    Offline

    • Lounger • Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam arkadaşlar.

    Forumda baya bir süredir üye olmama rağmen 2 seneyi aşkın süre önce bıraktığım fitness & bb'ye çokça miktarda almış olduğum kiloların ardından 2-2,5 sene sonra yeniden başlamamla birlikte kendimi 0'dan bu spora başlayan biri gibi görmem sebebiyle bu bölümden bir başlık açmayı kendime uygun gördüm.

    Eklemiş olduğum fotoğraftaki vücut görüntüsüne sahibim. 28 yaşında, 1.83 cm boy & 97 küsür kg'a sahip olmakla beraber kilomun 27 küsür kg'si yağdan oluşmakta bugün yapılan kontrollerdeki sonuçlara göre. Vücudumdaki sıvı miktarı da bolca bulunmakta olup kas miktarım az seviyede çıktı.

    Yazılmış olduğum spor salonundaki program doğrultusunda 30 dk kardiyo & 30 dk ağırlık çalışmaları tarafıma uygun görüldü.

    Sizce ekteki program başarılı bir program mıdır başlangıç adına? Tecrübeli/Uzman vs kişilerin bu konuda desteklerini rica ederim.

    Saygılar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 26 Temmuz 2016
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Macfitin giris programi. Daha iyisi olabilirdi ama yanlis birsey yok. Sizi spora adapte etmeye calisiyorlar.

    En kisa surede vucut olcumu de yaptirip kenara koyun ve ayda bir olcum aldirin.

    Programa sadik kalin. Birebir uygulayin.

    Programiniz 1.5ay suruyor. Sure bittiginde neyle karsilasacagini size ve istikrariniza bagli.

    Bu istikrar mutfakta da devam ettirirseniz uzerinizde ekstra yuk olarak tasidiginiz 15-20 kiloyu zamanla atabilirsiniz.

    Lakin sabirli davranin. Hizli kilo vermek icin cilgin gibi cycling yapmayin. Saglikli kilo verme ayda ort 4-5 kilo.

    Programdan daha onemlisi kendinize acilen bir beslenme programi yapmaniz ve saglikli beslenmeniz. Bunun icin bir diyetisyenle gorusebilir veya forumdako diyet beslenme basliklarini okuyabilirsiniz.

    Aramiza hosgeldiniz bu arada :)


    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    • Lounger • bunu beğendi.
  3. • Lounger •
    Offline

    • Lounger • Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay

    Öncelikle cevapladığınız için çok teşekkür ederim.

    Beslenme konusunda önceki spor yaşantımda elde ettiğim deneyimlerimle az çok bir bilgi birikimim var. Dediğiniz gibi forumdaki beslenme konu başlığı altındaki yazılardanda yararlanarak sağlıklı bir akış gerçekleştirmeyi planlıyorum.

    Hızlı kilo vermek yerine sağlıklı bir şekilde ince taraftarıyım bende dediğiniz gibi.

    Desteğiniz için tekrar çok teşekkür ederim.
     
  4. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Antreman fotograflarini bekliyoruz o zaman :)

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    • Lounger • bunu beğendi.
  5. • Lounger •
    Offline

    • Lounger • Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    İnşallah belirli bir seviye sonra bende paylaşımlar yaparım. :)
     

Sayfayı Paylaş