Önce diet sonra kas mı yoksa tam tersi mi?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve canemret tarafından 18 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. canemret
    Offline

    canemret Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dış İlişkiler Uzmanı
    Yer:
    İstanbul/Sarıyer
    Merhaba,
    Ciddi olarak spora başladım. Yaş 38 Boy 181 cm kilo 86. Şu an için %23 yağ oranım var. Kol ve bacaklarım normal ve yağ daha çok bel çevremde.2 haftadır ekmek meşrubat şeker ve yağı kestim.Kafama takılan önce yağlardan kurtulup mu ağırlığa gireyim yoksa büyümeye gidip sonrasında mı diet yapayım. Gelişim için hangisi daha doğru bir yol olur.
    Teşekkürler..
     
    Son düzenleme: 18 Nisan 2016
  2. uzay demiralp
    Offline

    uzay demiralp Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2016
    Mesajlar:
    150
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    sana bağlı istersen direk bulk yaparsın sonra yağ yakarsın sana bağlı yani ama önerilen ilk yağ yakıp sonra kas inşasıdır.
     
  3. canemret
    Offline

    canemret Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dış İlişkiler Uzmanı
    Yer:
    İstanbul/Sarıyer
    Çok teşekkür ederim Uzay. Yemek için kendim şu şekilde bir program yaptım nasıl gözüküyor?
    Yemek programım:
    Sabah:8:00-8:30
    yoğurt yulaf tarçın karışımı + 1 domates + 2-3 ceviz ve badem + su veya 5 yumurta ( 2 si sarılı beyazlı diğerleri sırf beyaz + yulaf+ tarçın+ az tuz) yanında bir büyük bardak süt ve 1 adet yumurta
    Öğle :12:00 - 12:30
    salata peynirli veya ton balıklı + çorba + su
    Antrenman öncesi: 17:30
    1 Elma + ceviz ve fındık + su
    Antrenman 19:00
    Antrenman sonrası: 21:00

    Weider whey protein (300ml %50 yağlı süt ile)
    Akşam 21:00-21:30 arası
    Salata ( göbek+mor lahana+roka+ceviz+zeytin yağı az+mısır+nar ekşisi az+125 gr ton,beyaz peynir veya tavuk göğüs ile)
     
  4. uzay demiralp
    Offline

    uzay demiralp Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2016
    Mesajlar:
    150
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    diyet listen galiba bu dimi , antreman öncesi yoğurt a limon sıkıp pul biber ekle yiyip öyle antremana git metebolizmayı hızlandırdığı için daha fazla terlemeni sağlayacaktır daha fazla yağ yakıcaksındır . :) bide yatarken lor peynir ye casein olarak veya iç ama eksik etme bence .
     
    hukukcu bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş