Önce çok ağırlık az tekrar mı yoksa az ağırlık çok tekrar mı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve lost3468 tarafından 26 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. lost3468
    Offline

    lost3468 Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben yeni başladım 2 hafta oluyo salona gidiceğim günler yiyebildiğim kdr protein alıyorum ama önce bulk yapmak gerekiyomuş heralde yani çok ağırlık az tekrar ben az ağırlık çok tekrar yapıyorum şimdi daha kas yapmadan definasyon mu yapmaya başlamış oluyorum az ağırlık çok tekrar ile mi başlamalıyım yoksa çok ağırlık az tekrar mı? ve boy 1.72 kilo 66 ne kdr protein almam gerekiyor proteini hergün mü alıcam yoksa sadece spor günlerimi ?
     
  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    kilonun 1,5-2 katı kada rprotein almalısınız,karbonhidratıda ortalaam kilonuzun 2-2,5 katı kadar almanız gerekir.

    Özellikle off günlerde karboyu,azalt ama proteini kesinlikle aksatma...

    Son olarak ; kısaca düz mantık ; irileşmek istiyor isen evet çok ağırlık az tekrar,irileşmek istemiyorum diyor sanız o zman tam tersini yapmalısınız.

    Kolay gelsin.
     
    lost3468 bunu beğendi.
  3. lost3468
    Offline

    lost3468 Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG] tşkler yani az ağırlık çok tekrarda oluşucak vücut şöylemi

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:58 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:55 ----------

    [​IMG]

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:00 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:58 ----------

    fotoğraf ekleyemiyorum zahmet olmazsa görsellere cam gigandet yazıp ordan bakarmısınız
     

Sayfayı Paylaş