Ölçüm sonuçlarım neden aynı çıkmış olabilir?

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve lady.winchester93 tarafından 5 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. lady.winchester93
    Offline

    lady.winchester93 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2013
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhabalar. Yaklaşık 4 aydır fitness yapıyorum. Zayıfım ve kaslarımı belirginleştirme hedefim var. Hocam 4 ay sonra ölçüm aldığında sonuçlar gene aynı çıktı. Belim 74 cm idi. Gene 74 çıktı. Kalçam 90 dı, gene aynı kalmış. Ama ben aynaya baktığımda farkı görüyorum yani alt karnım örneğin epey eridi. Yanlarımda incelme oldu. Sorum ben aynaya baktığım halde neden ölçülerim aynı çıkmış olabilir? Acaba vücut belli bir seviyeye geldi ve daha fazla incelmiyor mudur? Kas olarak farkı görüyorum, karın kaslarım biraz belirginleşti ama alt karnın biraz daha gitmesi ve belimin incelmesi için kardiyoyu arttırdı hocam. 1.60 boyum var, 51 kiloyum. Kilomun çoğunun kas olduğunu düşünüyorum ama kaslarımın biraz daha belirginleşmesi için 45-43 kilo olmak istiyorum. Bu arada bu 4 ay boyunca kilom hep sabit kaldı ama görünüşüm epey değişti.
     
  2. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.427
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    Muhtemelen önceden ölçüldüğünde yağ olarak bel 74 cm idi,şimdiki ölçümde kas olarak 74 olmuştur.Bu yüzden en güzel ölçüyü aynada bakarak alınız , ölçüm sizi yanıltabilir.Zaten kas olarak alınan ölçü kendini belli eder sıkı bir görüntü olarak.
     
    lady.winchester93 bunu beğendi.
  3. lady.winchester93
    Offline

    lady.winchester93 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2013
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bayan
    evet aynen öyle oldu, aynada farkı çok net görebiliyorum. ancak hocam acaba gelişme yok mu diyerek kardiyoyu arttırdı. 1 haftadır 40 dk kardiyonun ardından ağırlık çalışıyorum, şimdiden fark etti. ama bir yandan da karın kaslarım belirginleşsin istiyorum. Bu kadar kardiyo kasların gelişimini yavaşlatır mı acaba?
     
  4. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.427
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    Tabikide aynadan takip et gelişimini, kardiyo yağ yakımını hızlandırır fakat dikkat et aşırı kardiyo kas kaybına neden olabilir, bunun için abartmadan yapmalısın.Beslenmene özen göster özellikle yeterli derecede protein aldığına emin ol.
     
  5. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.250
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Hocan yanlış ölçü almış da olabilir. Ölçüyu çok dikkate alıp sevinmek ya da umutsuzluğa kapılmak doğru değil. Olcunun degismesinde ya da degismemesinde pek cok etken olabilir.Aynadaki goruntu esas belirleyici olandır. Her ay aynı ortamda aynı açılardan foto cekinebilirsin. Karsilastirma yapabilirsin.
     
    lady.winchester93 bunu beğendi.
  6. xsonysonic
    Offline

    xsonysonic Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    8
    Beni yanlis anlamazsaniz eğer kilo olayini tamamen unutun. Yani atiyorum 55 kilo olan biri 2 ay sonra yine 55 olabilir ama yağdan gidip kas kutlesi artmistir. Goruntusu muhtesemdir mesela. Ama tartiya cikip "hala 55 kiloyum poff" diye dert ederse kişi, kendini bosuna uzmus olur. Konuyu hortlattim sanirim ama :/

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    lady.winchester93 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş