Ölçülerin düşmesi sorunu?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve napster_brs tarafından 19 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. napster_brs
    Offline

    napster_brs Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 4 ay düzenli olarak çalıştıktan sonra ara tatil döneminde 1 aylık boşluk vermiştim o 1 aydan sonra tekrar başlayıp 3 aydır devam ediyordum lakin vücut ölçülerim istediğim seviyelerde artış gösterirken 3. ay programım sonunda ölçülerimde düşüşler ve yeterli artışlar olmadığını gözlemledim

    2.ay sonu ölçüler---------3.ay sonu ölçüler
    boy : 1.88-------------1.88
    kilo : 73.8-------------74
    göğüs: 97,5-------------99
    bel : 85---------------84
    kol : 34---------------34.5
    omuz: 124-------------121

    özellikle kol ve omuzun böyle olmasının sebebin anlayamadım.bunlara göre hocam 4. ay programı hazırladı lakin 3 ay programını hazırlayan kişi olması nedeniyle soru işaretleri var kafamda sizden ricam bu durumu ve 4. ay programımı yorumlayabilirmisiniz..

    1.gün Chest-Wrist

    dmb benchpress 4x12-10-8-6
    barbell '' 4x12-10-8-6
    incline dmb press 4x12-10-8-6
    inc dmb fly 4x12-10-8-6
    decline benchpress 4xmax
    butterfly 3x8(drop)
    wirst 3 movements

    2.Gün Back-Shoulder

    inverted row or chin up 4xmax
    latpulldown 4x12-10-8-6
    mac row 4x12-10-8-6
    close grip latpulldown 4x12-10-8-6
    dmb row 4x12-10-8-6
    shoulde barbell press 4x12-10-8-6
    seated lateral raise 3x8(drop)
    cable front raise 4x12-10-8-6
    arnold press 4x12-10-8-6

    3.Gün Biceps-Triceps

    Barbell biceps curl 3x7(super)
    hummer curl 4x10
    scott curl 3x8
    concetration curl 2x8
    inc. alternative curl 4x10
    pushdown 4x12-10-8-6
    close grip bench 4x10
    dips(bench) 4x10
    lying tri. 3x8
    dmb kickback 3x10-8-6
     
  2. gagkoo89
    Offline

    gagkoo89 Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    bence göğüs programında 1 pressi çıkar 4 press ve 2 açış yapıyorsun bence 3 pres 2 açış yeterli artık göğssünün eksiğine göre bir preesi çıkar ayrıca omuz çalıştığın günde cable front raise yerine arka omuzu çalıştıran bir hareket seç zaten göğüs press yaparken ve omuz günündeki arnold press de ön omuzlar çalışır bence arka omuz omuzun daha yuvarlak ve estetik gözükmesi açısından önemli onun yerine dumbell rear delt fly veya machine rear dellt fly yapabilirsin ayrıca kolda çok fazla set var biceps de triceps de küçük bölge bu yüzden en fazla 12 en az 9 set gir yani bicepse 9-12 triceps 9-12 gir sen bicepse 15 tricepse 18 set giriyorsun bence bazı hareketleri çıkar kola çok fazla set giriyorsun mesela şu şekilde olabilir
    Barbell biceps curl 3x10
    hummer curl 3x10
    scott curl 3x8
    inc. alternative curl 3x10
    close grip bench 3x10
    lying tri. 3x8
    pushdown 3x12-10-8-6
    dips(bench) 3*max
    benim söyleyeceklerim bu kadar kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş