Öğrencilerde Beslenme Sorunu

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Green14 tarafından 3 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Green14
    Offline

    Green14 Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öğrenci arkadaşların öğle araları tost veya döner vs yemek gibi bir zorunluluğu var malum bu konu hakkında deneyimli arkadaşlara ve büyüklere 3 sorum olacak;

    1-Öğle araları mecburi yenilen fast food vücuda çok zarar verir mi ? Alternatif bir besin önerebilir misiniz ?

    2-Meyve suyu içebilir miyiz ve 1 L meyve suyu içmek bize ne kaybettirir ?

    3-Tost döner vs bunların hangisini tüketmeliyiz?

    Cevaplarınız ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
     
    bilinmeyen bunu beğendi.
  2. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    Leblebi, ton balığı yahut Lor götürebilirmisin çantanda ?
     
    Green14 bunu beğendi.
  3. FPS-King
    Offline

    FPS-King Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Ben mezun olmadan önce yemeğimi akşamdan hazırlar kaba koyar kantinin dolabında muafaza eder öğlen yerdim bunun yapa bilirsiniz :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Green14 bunu beğendi.
  4. Green14
    Offline

    Green14 Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Leblebi uygun gibi olabilir aslında peki ne miktarda bir paket falan mı ? veya leblebi yerine fındık badem olsa nasıl olur ?
     
  5. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    leblebide iyi oranda karbonhidrat ve orta orandada protein vardır. yaklaşık 6 gr kadarda yağ var 100gramında. fındıl götürürsen kaliteli ve sağlıklı yağ almış olursun vücuduna ve protein miktarı daha fazladır leblebiden. Bu senin amacına göre değişkenlik gösterir. tenefüslerde bile avcuna alıp yiyebilirsin sorun olacağını sanmıyorum.
     

Sayfayı Paylaş