Çok zayıfım çok zorlanıyorum nasıl aşarız bu sorunu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Twanche tarafından 16 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Twanche
    Offline

    Twanche Üye

    Katılım:
    19 Mart 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese merhabalar;

    Yaklaşık 1 hafta oldu salona başlayalı belli bir altyapım yok. Uzun süre düzenli olarak çalışmayı düşünüyorum yani umuyorum ama büyük bir sorunum var. Boy 185 Kilo 61 baya bir zayıfım. Kollarım 28-27 özellikle bench de çok zorlanıyorum. 5-5 takıyorum kilo olarak bana kalsa 3-3 takıcam ama hoca izin vermiyor. 5-5 takıncada bir arkadaşımın ufak desteğiyle kaldırıp indiriyorum ve öyle tamamlıyorum genelde 3 setide. Barbell curl v.b hareketlerde yine çok zorluyor belden destek alıyorum genelde barbell de.

    Bunlar böyle olunca bende gelişemem fazla korkusu oluştu. Sizce nasıl olmalı ağırlığı düşürmem mi gerekli yoksa desteklide olsa böyle devam mı etmeliyim 1 ay sonra düzelir mi yavaş yavaş?

    Şimdiden teşekkür ederim
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Hareketleri düzgün formlarında yapacak ama seni zorlayacak ağırlığı seç, örneğin barbell curl de belin devereye girmesin.
     
  3. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  4. Twanche
    Offline

    Twanche Üye

    Katılım:
    19 Mart 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Barbellde 2 takmayı düşünüyorum artık en azından tam düzgün yapabilirim destek almadan galiba bu daha fazla fayda sağlar? Bench için 5 takıp arkadaşımın yardım etmesi iyi midir? Yoksa onuda 3 e düşürüp sadece kendim mi yapmaya çalışmalıyım?

    Teşekkürler bu arada
     
  5. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Şimdilik kendin tekrarlarını tamalayacağın ama son iki üç tekrarında seni zorluyacak ağırlıklar seç.
     

Sayfayı Paylaş