Çok proteinli besinlere maddi durumum yetmiyor bir yardım .

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve sserkan1 tarafından 4 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sserkan1
    Offline

    sserkan1 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaslar spor salonua gidiyorum zar zor topladım o parayı inandım ben bu sporu yapmaya :D Beslenmek çok önemli ama bakıyorum spor salonunda bile adamlar sipariş veriyor tavuk butu tavuk göğsü yiyorlar cok dikkat ediyorlar . Ama benim bunları her zaman alma imkanım yok . Ben ucuz miktarlı hangi besinlerele daha iyi olabilirim . Kısacası ben günde ne yersem benim günlük full protein ihtiyacımı karsılar . Sunuda söyleyim bir yandan kilo veriyorum . Yağlı besinlerde alamıyorum . Tavsiyeleriniz için simdiden tesekkür ederim.
     
  2. M£RT
    Offline

    M£RT Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    116
    Ödül Puanları:
    0
    lor peyniri & yumurta ekonomik ve yararlı besinler protein oranları da gayet iyi :)
     
  3. sserkan1
    Offline

    sserkan1 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    hmm bunları tüketiyordm zaten ama yeticegini düsünmüyordm
     
  4. sserkan1
    Offline

    sserkan1 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Okulda ne yiyebilirim peki ?
     
  5. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    - 500 gr yağsız böreklik yörsan lor peynirini 4-5 liraya bulabilirsin. 100gramında 19gr protein var. 5 öğün yapar. öğün başına: 1 lira
    - 30luk L boy yumurtaları ortalama 7-8 liraya bulabilirsin. 3 tanesinde ortalama 20gr kadar protein var. 10 öğün yapar. öğün başına: 0.8 lira
    - kilosunu ortalama 8-10 liraya tavuk göğsü bulabilirsin. 100 gramında ortalama 25gr civarı protein var. sana 10 öğün çıkar. öğün başına: 1 lira.
    - migros kaşar peyniri, sabah kahvalatılarında tüketebilirsin. kilosu 11 lira. 100 gramında yaklaşık 25-30 gr protein var. öğün başına:1.1 lira

    yani süt türevlerinde, yumurtada ve tavuk etinde araştırırsan ucuz protein kaynakları bulabilirsin.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 09:58 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 09:56 ----------

    evde yapacağın kepekli ekmek arasında kalınca bir kaşar peynirli tost eğer yanında 2 tane de rafadan/haşlanmış yumurta götürürsen, nerdeyse 5-6 saat tok tutar, bu süre boyunca yaklaşık 40-50gr proteinle seni güzelce besler.
     

Sayfayı Paylaş