Çocukluktan Gençliğe

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Shqiponje Madhe tarafından 28 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Shqiponje Madhe
    Offline

    Shqiponje Madhe Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Yorumlarınızı bekliyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    :)yanaklarından makas alasım geldi:)tam delikanlı olmuşşun tebrikler.
     
    Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  3. Reglatör
    Offline

    Reglatör Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet büyümüşsün ama burası vücut geliştirme forumu buraya daha net vücut fotoları koysaydın daha iyi olurdu tipinin değişmesiyle ilgili buraya konu açmak biraz yersiz olmuş konu dışı bölümü daha iyi olurdu vücudun eski yeni fotolarını atsan eyv.
     
    robfan ve Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  4. Buchdich
    Offline

    Buchdich Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Gayet iyisin cok az miktar yag kalmis sanirim. Tebrikler.

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
     
    Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  5. Shqiponje Madhe
    Offline

    Shqiponje Madhe Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Haklisiniz buyrun hocam. Zaten 8 aydir spor salonunda vucut calisiyorum, sinava hazirlanmadan oce 8 ay kadar evde kendi capimda dumbellarla calismistim, ondan onceki sene de kilo vermek icin 4 ay diyet yapmistim. Yani konuyu sadece buyudum maksatli acmadim.
    Fotograf cekenim olmadigi icin fotolar anca boyle oluyor.
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 30 Mayıs 2014
    Bekci bunu beğendi.
  6. JackGhosen
    Offline

    JackGhosen Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Kilo vermenin nasıl zor birşey olduğunu bilirim. Öncelikle verdiğin kilolar için tebrik ediyorum.

    Sonrasında spora başlama ve devam etme azmini gösterdiğin için ayrıca tebrik ediyorum.

    Benim düşüncemi sorarsan; ayrıca trapez çalışması yapma ve lateral raise hareketini hafif eğik poziyonda izole bir şekilde yap.

    Omuzların fazla geniş değil ve hafif aşağı doğru bakıyor bu yüzden trapezlerin fazla ön planda kalır ve kötü gözükebilir.


    İri Omuz Başları İçin Püf Noktalar | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
     
    Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  7. Reglatör
    Offline

    Reglatör Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Böyle vücut fotolarını paylaş canımı ye:)
     
    Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  8. göbeklisporcu
    Offline

    göbeklisporcu Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeş masturbasyonu bırak sağ trapez aşırı gelişmiş benim bi arkadaşımda da aynı sorun var ama sol
    umarım ban yemem :D
     
    robfan ve Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  9. Shqiponje Madhe
    Offline

    Shqiponje Madhe Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Hocam onunla alakalı olduğunu sanmıyorum, inşallah değildir yani :D
     
    champagnepapi bunu beğendi.
  10. champagnepapi
    Offline

    champagnepapi Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Harbiden cocukluktan genclige olmus.. Tebrikler


    Sent from my iPhone 5
     
    Shqiponje Madhe bunu beğendi.
  11. Shqiponje Madhe
    Offline

    Shqiponje Madhe Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Son fotograflar arkadaslar. Yorum yapanlara tesekkur ediyorum ve yeni yorum ve elestirileri bekliyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

    göbeklisporcu bunu beğendi.
  12. bycaner
    Offline

    bycaner Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    406
    Beğenileri:
    141
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    doktora felan gitsene abi o trapezlerin farkları ne öyle kambur gibi duruyosun ?
     
  13. gurbuz1
    Offline

    gurbuz1 Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2014
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    207
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence bir ortopediste görün skolyozun olabilir.Bu arada tek kolla bol bol shrug yapsan iyi olur dengesizlik açısından
     
  14. bycaner
    Offline

    bycaner Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    406
    Beğenileri:
    141
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    bisi sorucam benim trapezler normal fakat sol trapezi yukarı kaldirabilirken sağ kalkmıyor neden olabilir
     
  15. Shqiponje Madhe
    Offline

    Shqiponje Madhe Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Yok hocam herhangi bi durus bozuklugu yok dengesizlikteb baska, skolyoz olsam fark ederdik muhakkak. Shrug konusunda haklisin.




    yok hocam kambur degilim dik dururum sikintim yok, ama omuzlar arasinda belli bi fark var, sebebini sag kolum daha guclu oldugu icin hareketlerde sag kolla rahat calisabilmem ama ayni hareketi sol kolla yaparken zorlaninca trapeze vurmasi olarak
    yorumladim. shrugla duzeltmeye bakicam artik.
     
  16. Reglatör
    Offline

    Reglatör Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynı şey bendede var sol kalkıyo sağ kalkmıyo anlamadım gitti
     
  17. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Fotoğraf ekleme kurallarına uyulmamıştır!

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş