Çoğu Sakatlıklar ve Çözümleri [Denendi]

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve mtbowded2 tarafından 4 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mtbowded2
    Offline

    mtbowded2 Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    1. Barbell Curl yaparken bilek dirsek arasında ağrı

    Bu ağrının geçmesi için ilk olarak barı elinizden bırakacaksınız. Bar yerine dambıl kullanacaksınız. 1-2 ay boyunca haftada 2 gün olacak şekilde bilek çalışacaksınız. Hammer Curl ve standing palms up barbell curl yapacaksınız. Zamanla ağırlığı artırın. Barbell curlun en iyi alternatifi single arm preacher curl. Bu hareketi yapın. çinko,magnezyum ve kalsiyum alımlarınızı düzenleyin. Ağrı geçecektir.

    2. Dirseğimi sakatladım. Çok kötü acıyor ne yapabilirim?

    İlk olarak dirseklik alacaksınız. Dirseklerinize sürekli bağlayın. Göğüs omuz arka kol gibi hareketlerde asla ama asla eklemleri kitleyip ağırlığı eklemlere atmayın. Hele yüksek ağırlıklarda. Bu sakatlığın geliş sebebidir. Mesela bench press yaparken arkadaşınızla birlikte kaldırıp alın. Sonra eklemi kitlemeden çalışın.

    3. Dizimi sakatladım ne yapabilirim

    Dizi sakatlayan hareketler leg press ve extensiondur. Bizzat kendim sakatladım. İlk olarak bir diz bandajı alın sargı bezide olur. Her bacak antrenmanında takın. Leg press ve extension yerine squat yapın. Squat diz sakatlamaz. Rahatlatıcı kremler sürün ve her antrenmandan sonra esnetme yapın. İyileşene kadar bu dediğimi yapın geçecektir.

    4. Omuzumu sakatladım özellikle göğüs çalışırken çok ağrıyor

    Omuz için ilk olarak doktora gidin ve mutlaka emar çektirin. Eğer bursit varsa kortizon iğnesi yapın 2 hafta ara verin ağrı geçecektir. Rotator cuff egzersizlerini her zaman ısınma olarak yapın. Göğüs çalışırken barı boyununuza indirmeyin göğüs meme uçlarına doğru indirin. Lat pulldownu göğse çekin. Pull-upu göğse çekin. İncline bench press yerine dumbelli tercih edin. Smith makinesini 2 haftada bir girin ama abartmayın. Dips yaparken öne fazla eğilmeyin ve tam dibe eğilmeyin. Omuz göğüs gününü birlikte yapmayın ve omuz antrenmanlarından sonra 1 gün dinlenin.




    Kendim bu sakatlıkları yaşadım ve bu şekilde çözdüm. yorumları bekliyrum
     
    qweasdbaris bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş