Çiğ Yumurta İçmek Zararlı mı ?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve serkan2626 tarafından 1 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar az önce izlediğim film de ASLA PES ETME 2 De spor yaptıkdan sonra çiğ yumurta içiyorlar.
    Googleye girdim kimisi zararlı kimisi yararlı diyorlar.Karar veremedim.
    Haşlanmış yumurta ile farkı varmı ?

    Bu konuyu yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ediyorum. Sadece benim için değil tüm arkadaşlar sağlığı için önemli :)
     
  2. cefatinn16
    Offline

    cefatinn16 Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Miden kaldiriyorsa zararı olacağını sanmıyorum :)

    HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    serkan2626 bunu beğendi.
  3. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    :) Tabi ben bunları çok rahat bir şekilde içebilirim.Zaten küçükken annemler bana bıldırcın yumurtası alılardı çok rahat bir şekilde içerim.
     
  4. cefatinn16
    Offline

    cefatinn16 Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    :) İç kardeşim o zaman hem belki sesinde güzelleşir şarkıcı olursun :) Neye niyet neye kısmet :)

    HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Haha :D Haşlanmış yumurta ile farkı var mı peki ?
     
  6. Richard Z. Kruspe
    Offline

    Richard Z. Kruspe Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Bence zararlıdır

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Richard Z. Kruspe
    Offline

    Richard Z. Kruspe Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Bence zararlıdır çünkü çiğ yumurtanın icinde parazit yada hastalik olabiliyor bence pişir ye sagligini riske atma bazilari yararli diyor diyeceksen bazilarida zararlı diyor yararliysa pek bise kaybetmezsin ama zararliysa sagligindan olabilirsin


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    k.b. ve serkan2626 bunu beğendi.
  8. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Salmonella varmıs içilmezş yoksa bende içerim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    serkan2626 bunu beğendi.
  9. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Eyv beyler sağolasınız.Zor bişi değil yani 10 dk kaynatır yerim yumurtayı.
     
  10. Zyrus
    Offline

    Zyrus Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    sanırım çiğ yumurta vücuttaki b5 vitaminine zararlydı , eminde değilim ama yine de haşlayıp içmekte fayda var ..
    Birşey daha okumuştum hocam , yumurtayı haşlarken dikkat edilmesi gerekiyormuş .. Sarısı kayısı kıvamına gelinceye kadar haşlanmalıymış , fazla haşlanıp sarısı un kıvamına gelirse içerisindeki yağlar zararlı hale geliyor diye kalmış aklımda .. ama tabi iyice araştırılması gerek ...
     
    serkan2626 bunu beğendi.
  11. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yumurtayı.Katılasana kadar haşla.Sarisini at.Beyazini balla karıştırıp.Rondo veya mixer ile karıştır.Sıvılaşınca Nesquickli sut ile birlestirip iç.Miden kaldirir mi bilmem benimde zor kaldiriyor.Balı basıyorum icine.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    serkan2626 bunu beğendi.
  12. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Haslanmış yumurta içilebiliyor mu ya homojen karısırmı ki yada cok yogun olur ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  13. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Haşlanmış yumurta derken ? :D
     
  14. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Haslanmıs yumurtayı romdoyla cekip içmekden bahsetmiş arkadas :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  15. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Ben günlük 7 yumurta beyazı yiyorum artık. Genellikler herkez zararlı olduğunu sölüyorlar çig içmek. Fakat sizin dediğinizi anlamadım biraz açarmısınız konuyu :)
     
  16. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    O yedigin beyazlari blendir da ogutuyon toz halini getiriyon balla sutle karistirip iciyosun bundan bahsediliyor :D


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  17. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    He reis anladım sonunda :D Hangisi daha avantajlı olur reis. Toz haline getirip içmek mi ? Yoksa haşlatılıp beyazları çiğneyip yutmakmı :D
     
  18. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Valla kolay iciliyor mu merak ediyorum :) oyleyse daha iyi olucak, kuru kuru yumurta beyazi yemek tatsiz tuzsuz kusacak gibi oluyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  19. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bal ile karisinca tanecikli kalmiyor.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    sosunaverenso bunu beğendi.
  20. serkan2626
    Offline

    serkan2626 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    :) Aynen aynen kusacak gibi oluyor. Yarın deneyelim o zaman. Umarım rahat içebiliriz.
     

Sayfayı Paylaş