Çalıştırılan Bölgeye ve Egzersize Göre Tekrar Sayısı?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve kmturan2 tarafından 26 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kmturan2
    Offline

    kmturan2 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Benim sorum şu:
    Hacim artışı için ideal olan tekrar sayıları ve set kombinesi (3*10 veya 3*10-8-6 piramit set veya 3*12 gibi) çalıştırılan bölgeye göre mi belirlenmeli? veya hareketin izole olup olmamasına göre mi? Bir yerde bir yazı okudum. Yazıda en iyi hacim gelişimi için bazı kaslar (trapez, önkol, gibi) 10-12 tekrarlı setlerle, diğer kaslar 7 tekrarla yorulmalı diyordu. Bir yazıda da izole hareketlerde piramit idealdir deniyordu. Var mı bunların aslı tavsiyelerinizi alabilir miyim?
     
  2. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.201
    Beğenileri:
    3.255
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    Arama Kelimeleri : set tekrar sayıları

    Sağ üst köşedeki arama motorunda yukarıdaki arama kelimelerini aratırsanız sorunuzla ilgili başlıklara ulaşabilirsiniz.


    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş