Çalışma programım Yetersizmi ??

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Head__Bangers tarafından 11 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir
    tekrar merhaba bu spora gönül veren dostlarım :D bir sorum olucak evde çalışıyorum bu sporu salon için yeterli vaktim olmadığı için öncelikle bunu belirteyim neyse sorum şu olucak ;
    programım ;
    1.gün = göğüs, biceps, bilek, karın hareketleri
    2.gün = omuz, tricep
    3.gün = sadece karın hareketleri
    4.gün = sırt, dumbella trapez hareketleri
    5.gün = bacak, ve kalça hareketleri, karın hareketleri
    6.gün = dinlenme
    7.gün = dinlenme

    evet programım bu fakat şöyle bir şey hissediyorum vücudumda sanki bu programımdaki haftada 1 çalıştırdığım bölgeler yetersiz geliyor bu dediklrim 1 ve 2. gün hareketleri bu hareketleri yani 1. ve 2 gün hareketlerini 4. ve 5. günede eklesem artısı olurmu veya artısı eksisi ne olur ??? yani yeni program şöyle olucak;


    1.gün = göğüs, biceps, bilek, karın hareketleri
    2.gün = omuz, triceps
    3.gün = sadece karın hareketleri
    4.gün = sırt, dumbella trapez hareketleri,göğüs, biceps
    5.gün = bacak, ve kalça hareketleri, karın hareketleri,omuz, triceps
    6.gün = dinlenme
    7.gün = dinlenme

    önerilerinizide bekliyorum dostlarım..teşekkürler...
    Edit : dinlenme süreleri incelediğimde forumda 48 ile 72 satten bahsediliyor yeni programa bakılırsa hemen hemen çalışma saatlerimi göz önünde bulundurursam 72 sattlik bir süre söz konusu.
     
    Son düzenleme: 11 Şubat 2012
  2. Duke Nukem
    Offline

    Duke Nukem Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2006
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Yüzme
    Göğüs çalışırken yardımcı kas grupları olarak omuz ve tricepsler de aktiftir. Bir nevi antagonist kas vakası yani. Üst üste bunları çalışmaktansa arayla çalışmak daha mantıklı olur.

    Herşeyden önce evde çalışıyorsan eğer hafta prensibine göre çalışmana gerek yok.

    1.gün göğüs biceps(triceps)
    2.gün bacak(sırt)
    3.gün dinlenme
    4.gün omuz triceps(biceps)
    5.gün sırt(bacak)
    6.gün dinlenme
    yaniden 1. gün

    gibi çalışabilirsin.
     
  3. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir

    verdiğin program zaten hemen hemen çok yakın programıma 6.günden sonra 1.güne dönmeyi saymassak..ama yinede teşekkür ederim..diğer arkadaşlarında yorumlarını bekliyorum??
     

Sayfayı Paylaş