Çalışma programım (yardım)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve olympostr tarafından 16 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. olympostr
    Offline

    olympostr Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar ben sabahları max 45 50 dakika yürüyüş + kardiyo yapıyorum bugün itibari ile akşamları da ağırlık çalışıyorum salonda 1.80 boy 87 kiloyum yağ oranım 18 çıktı bir sorum var,
    Ağırlık antremanı kilo vermemde yağ yakmamda ne gibi rol oynar ( bazıları önce 75e düş sonra çalış daha kötü olursun falan diyor fakat bazılarıysa ağırlıkla beraber yapmamı onerıyor kesinlikle )
    teşekkürler şimdiden :) hatta yağ yakımın yavaşlar durur diyenler bile oldu ağırlık çalışırsan falan
     
  2. marsfield
    Offline

    marsfield Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    yag yakmak icin agirlik calis, kardiyo olmasa da olur. asil onemli sey beslenme.
     
  3. olympostr
    Offline

    olympostr Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    protein ağırlıklı az karbonhidratlı diyet yapıyorum en çok önerilen sanırım bu zaten . ağırlık çalışırsan şişersin işte yok daha kötü durur falan diyenler oldu o yüzden tedirgin oldum biraz
     
  4. mr.panıc
    Offline

    mr.panıc Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    agırlıkda hacım oluyor evet ama sarkmaz kesınlıkle daha cabuk sıkılasır vucudun ve kılo vermesende vucudun sıkı durucagından fazlalıklar kardıodan daha cabuk yok olur
     

Sayfayı Paylaş