Çalışma Programım Nasıl ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve SchutzEnqeL tarafından 3 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. SchutzEnqeL
    Offline

    SchutzEnqeL Üye

    Katılım:
    23 Mart 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar 1 ay boyunca tüm vücudumu calıstıran antreman programını yapıyordum Hakan Demiray'ın buradaki videolarından.Her gün yapıyordum.Şimdi ise haftada 4 antreman yapıyorum ve beslenmeme dikkat ediyorum.Boyum 1.75 kilom 78 1 aydır Hakan Demiray hocanın gösterdikleri ile yaptım ve şimdi alttaki programla yapalı 1 hafta oldu.

    Antremanda calıstıgım hareketler ; -Dumbbell Bench Press ve Dumbbell Flyes - Lying Dumbbell Extensions - Dumbbell Curls ve Hammer Curls-Neck Dumbell Press - ONE-ARM DUMBBELL ROWS - Dumbell lunges
     
  2. RealOgrish
    Offline

    RealOgrish Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Operator
    Yer:
    Avusturalya
    Her iki gunde bir mi yapiyorsun ?
     
  3. SchutzEnqeL
    Offline

    SchutzEnqeL Üye

    Katılım:
    23 Mart 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet hocam...
     
  4. Bodysoft
    Offline

    Bodysoft Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    410
    Beğenileri:
    463
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İstanbul
    Hakan Demiray hangi bölgeye hangi hareketlerin yapılması gerektiğini anlatır. Bu hareketleri baz alıp kendinize program yazamazsınız! Size program yazılabilmesi için, programı yazacak hocanın önce vücudunuzu görmesi ve beslenme sisteminiz hakkında bir fikir sahibi olması gerekir.

    Amatörce bu işe kalkışmak 3-5 ay sonra istediğiniz sonuçları almanıza engel olabilir.

    Amacım hevesinizi kırmak değil ama bu hata çok sık yapılıyor. Internet'de binlerce egzersiz videosu olması kişilerin kendi kendine program yazması için yeterli değildir.

    Bir spor salonun da hoca kontrolünde bu işi yaparsanız daha verimli sonuçlar alabilirsiniz.

    Ama hiçbir şey yapmamaktansa kendi kendinize bazı hareketleri uyguluyor olmanız da güzel, sonuçta spor yapıyorsunuz, hareket ediyorsunuz, bu bile önemli...

    Fakat body building sistematik bir spordur, simetri baş kuraldır, yanlış uygulama, hareketlerin yanlış/eksik yapılması istenmeyen sonuçlara veya en basiti hiç gelişme yaşanmamasına neden olabilir.
     
  5. SchutzEnqeL
    Offline

    SchutzEnqeL Üye

    Katılım:
    23 Mart 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evde çalışıyorum ve şuan yaptıgım antreman yeni başlıyanlar için doğru değil mi ?
     

Sayfayı Paylaş