Çalışma programı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve berkeaydin tarafından 24 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. berkeaydin
    Offline

    berkeaydin Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar uzun zamandır BB içinde olan bir arkadaşım bana program yaptı.(Salonda hoca yok) Ben 174 boy 59 kilodayım.(zayıfım). Bu program nasıl yardımlarınızı bekliyorum.
    PZT:GOGUS KOL
    ÇARS:KOL OMUZ
    CUMA:GOGUS OMUZ
    CUMARTESI:GOGUS KOL
    Hareketler ise şunlar. Türkçelerini yazıyorum umarım anlayabilirsiniz.
    GÖĞÜS;
    -Sabit makaralı sistemde ağırlık kaldırma. ( Şu halter gibi altına yatıyorsunuz yukarı kaldırıyorsunuz)
    -Serbest te ağırlık kaldırma( aynı halter gibi altına yatıyorsunuz fakat tutturmaları yok bunun ve demir daha ağır sanırım.)
    -Butterfly
    -Dumbell ile açma ( mekik tahtasına sırtüstü yatıyorum. Sol elimde ve sağ elimde
    dumbell.Kollarımı açıyorum kaldırarak havada birleştiriyorum.)
    -Alt göğüs ( Bir sistem var.Bu oturağın üstüne oturuyorsunuz.Bacaklarınızı 2 tane top gibi yere sıkıştırıyorsunuz.Kafanızın üstünde demir gibi çekme şeyi var.Onu ensenize kadar çekip yukarı kaldırıyorsunuz.Hareket bu.)
    OMUZ;
    -Sistemde omuz çekme. ( Yine bir sistem var.Ayaktasınız.Kafanızın hizasında yine demir gibi çekme birşeyi var.Dirseklerinizi beliniz hizasına alıyorsunuz.Ve demir gibi şeyi aşşağı çekip yukarı kaldırıyorsunuz)
    -Z barla omuz. ( Bacakları biraz açıyorsunuz.Z barı aşşağıdan yukarıya doğru kaldırıyorsunuz. Trapez hareketi)
    KOL;
    -sistem arka kol (ayakta duruyorsunuz bacaklarınızı açıyorsunuz.Sistemi solunuza alıyorsunuz.Yani sisteme değil yan tarafına doğru duruyorsunuz.Bir elinizle tutmaçtan tutuyorsunuz ve belinize kadar çekip bırakıyorsunuz)
    -Dumbell arka kol. (bir oturağa oturuyorsunuz.Dumbell'ı kafanızın arkasına alıyorsunuz.Yukarı kaldırıp aşşağı indiriyorsunuz. hareket bu.)
    -Vucüt ağırlığı. (bir oturağa oturuyorsunuz. ayaklarınızı dik biçimde başka bir sehpaya uzatıyorsunuz.Kendinizi o aradaki boşluğa bırakıyorsunuz ve vücudunuzu kaldırıp indiriyorsunuz kollarınızla)
    -z barla adele. ( sanırım bunun adı barbel curll.)
    -dambull yandan kaldırmak oturarak ( bir oturağa oturuyorsunuz. dik biçimde. sağ ve sol ellerinize dumbelllerı alıyorsunuz.bir sağı kaldırıyorsunuz bir solu. sırayla. )
    -dize dayararak kol adele( bir oturağa oturuyorsunuz. 1 tane dumbelli bir elinize alıyorsunuz. kolunuzu penisinizin biraz üstüne koyuyorsunuz.dumbelli kaldırıp aşşağı indiriyorsunuz.)
    -z barla ön kol. ( bir oturağa oturuyorsunuz. z barı alıyorsunuz ve bileklerinizden kaldırıyorsunuz. sadece bilek çalışıyor.)

    arkadaşlar benim hacim yapmam gerekiyor birde. ben bunları şöyle yapıyorum.
    2x12 ( max gücümün bi altı) 2 x 8 ( max gücüm) her hareketi böyle yapıyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    sırt ve bacak calısmıyormusunuz?

    cuma cumartesı gogus kol arka arka ıkı gun neden gırıyorsunuz dınlenmesı gerek en az 1 gun
     
  3. tropicalpunch
    Offline

    tropicalpunch Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Büyük kasları (yani göğüs, sırf, bacak gibi) haftada 2 kezden fazla uyarmamanızı öneririm. Haftada 2 gün çalışıp dinlendirin büyük kasları. Cuma ve cumartesi üst üste göğüs çalışmanız yanlış.
     
  4. berkeaydin
    Offline

    berkeaydin Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    o halde cumartesi günü gogus yerine sırt eklemeliyim değil mi.
     

Sayfayı Paylaş